Toti cateii din adapostul Botosani au fost ucisi ieri

ieri trebuia sa fie o zi ca oricare alta, dar se pare ca nu a fost deloc asa…Ca in fiecare zi de cateva luni bune incoace, trebuia sa mergem la padocul Botosani sa hranim catelusii..ba mai mult..trebuia sa scoatem de acolo 18 cateii pregatiti pt adoptie atat in tara cat si in strainatate.

La 9 eram in fata institutiei unde trebuia sa platim catelusii…1200 lei pt cei 18 catei, cand am primit vestea de la presa ca toti cateii sunt morti.

La inceput am crezut ca lumea are chef de glume matinale…dar ne-am indreptat grabiti spre padoc…..

Bineinteles ca imi  este destul de greu sa descriem ce am vazut acolo….toti cateii nostri pt care ne-am implicat  trup si suflet  erau morti impachetati in saci de gunoi.

230 de catei au fost omorati sub pretextul stupid ca erau bolnavi de jigodie..catei pe care noi cu o zi inainte i-am hranit..i-am vazut si erau sanatosi.

Ce nu inteleg eu este ca,  daca tot erau cateii bolnavi de ce marti seara cand am plecat de la ei ni s-a spus ca putem adopta 18…am luat numerele de pe crotal si trebuia miercuri sa ii avem la noi..dar din pacate a fost prea tarziu..la 8 dimineata toti 230 de cateii erau morti..cea ce inseamna, ca asa zisa eutanasiere s-a facut noaptea….sau in primele ore ale diminetii..la 6 dupa cum sustin unii.

daca nu aveau nimic de ascuns si totul s-a facut legal de ce  nu am  stiut  nimic?..de ce nu ni sa spus cu o zi inainte ca, acesti catei nu vor fi dati spre adoptie ci omorati? si de ce s-a facut totul pe ascuns cat timp sunt oameni  autorizati sa supravizeze eutanasierile?….

oricum ..acum e prea tarziu …

si cum ieri nu a fost o zi destul de aiurea.. s-a mai stricat si laptopul……asa ca …o sa am alta ocupatie ….sa alerg cu el iar la reparat..frumos ce pot zice…

4 thoughts on “Toti cateii din adapostul Botosani au fost ucisi ieri

  1. mai eu cred ca e jalnic ce s-a intamplat
    dar eu daca eram caine in adapostul acela as fi strigat : omoara -ma !!!!
    decat in asa o mizerie mai bine deloc
    dealtfel si noi traim in aceasta tara cum traiau acei caini in padoc

    1. din pacete acesti catei nici nu au fost eutanasiati cum trebuie..se pare ca au fost otraviti deci oricum nu au fost omorati frumos..si au suferit.

      in plus ..pentru 18 dintre ei viata urma sa fie frumoasa, trebuia miercuri sa il luam la noi pt ca urmau sa fie trimisi in Anglia….iar pt restu trebuia sa primim un transport de hrana din Germania….din pacate a fost prea tarziu…

      iar padocul probabil o sa se umple iar de alti catei care probabil vor avea aceiasi soarta…

Leave a Reply

