noapte alba

ieri a fost o zi agitata pentru toti, dar noaptea a fost de pomina…si daca in tinerete eram nebuna ..cu cat imbatranesc ma tampesc de tot…ei bine aseara  a fost noapte alba….am avut de pazit padocul.

si cum s-a anuntata ca se omoara si cei 5 catei ramasi ..a trebuit sa ne asiguram ca acest lucru nu se intampla  si mai ales ca  nu se intampla  iar  peste noapte ..asa ca ne-am hotarat sa facem cu schimbul la pazit.

ei bine randul meu era de la 4 dimineata  la 6…..deci m-am culcat la 1 m-am trezit pe la 3…si asa orbecaind prin intuneric m-am suit in masina si am plecat spre groapa de gunoi.unde se afla si padocul……pt ca unde poti sa iti petreci noaptea mai bine decat acolo, printre gunoaie?

la ora 4 eram pe marginea drumului ..in intuneric ..band cafeaua de dimineata si mancand covrigi si ciocolata..pazind atent orice miscare care parea suspecta….ce paparazi?… sau cei de la paza si protectie sunt mici copii pe langa noi..:))

si cine a zis ca la groapa de gunoi nu gasesti lucruri frumoase….am fi gasit rasaritul..dar din pacate l-am ratat…..ori el a venit si eu nu eram acolo..ori nu a venit deloc……dar eu totusi eram acolo….deci e numai vina lui….


cum s-a luminat un pic de ziua, am luat-o prin scaieti…balarii si multeee gunoaie sa vedem daca cetei mai sunt ok..si din fericire erau…. pe la 5 -6 a inceput si agitatia la groapa de gunoi..au venit oamenii care aduna peturi si cate si mai cate treburi.

si cum schimbul nostru de la 6 nu a mai venit a trebuit sa stam pana la 9….dupa care am mers in oras ..pe la toate institutiile cu cerere in mana sa luam cateii…dar din pacate acestu lucru iar nu s-a intamplat…pt ca soarta lor e deja pecetluita.



pe la 1 am reusit sa ajung si eu acasa…rupta de somn..mirosind frumos a flori de primavara…. si cu putin noroc am si dormit 2 ore…pt ca daca nu dormeam nu aveai cu cine vb acum…eram varza.

pana una alta nici nu stiu ce fac cu laptopul meu….de ieri ar fi trebuit sa fie gata dar nu am primit nici un raspuns….si oricum toate raspunsurile pe care le astept eu de o viata nu mai vin…deci la ce sa imi mai fac sperante degeaba.

Leave a Reply

