unde laptop nu e…..stricam tot.

ma tot plang eu de cateva zile bune ca mi s-a busit laptopul…ei bine…el saracul e pe masa de operatie zbatandu-se intre viata si moarte..iar eu sunt departe de el, suferind in tacere.

cum fara calc nu prea pot rezista..am scos de la naftalina un calc mai vechi…si cum batranelul …..e batranel..merge din scoici…dar pana la urma asa pt un mess…un joc e bun si el….de munci nici nu se pune problema…..nu poti sa pui cine stie ce programele pe el..ca moare.

si stateam eu marti in virtutea inertiei si am incercat sa instalez un programel..  wrong…. surpriza…virusel….si cum antivirusul era expirat de mult …mi-am busit calcul de tot…pt ca daca omul nu are stare, nu are..ce poti sa ii ceri?.

cu o falc in cer si una in pamant  am aterizat direct in safe mode unde am incerca sa pun un antivirus la munca…si a scanat saracul..si a scanat saracul.. vrea 8 ore fara pauza  ..si a scos una..si a scos alta…dar troianul e troian..nu se da dus cu una cu doua. Si nu s-a dat!

asa ca nu mi-a mai ramas nimic de facut decat sa reinstalez windowsul….un pas mic pt unii….un pas urias pt darkav….urasc sa instalez windowsul…am mai zis asta ,nu?…era o vreme cand instalam in draci..ba la mine, ba la prieteni… cum se busea ceva hopa eram si eu  acolo, calare pe calculator….si probabil ca, ce e prea mult strica….in concluzie.. acum nu mai pot sa instalez nici in situatii limita…..prefer sa imi iau un calc nou decat sa ma apuc de reinstalari…..sau totusi nu..?

ei bine si m-am apucat de reistalat pana la urma….si cauta prin  cd-uri drivere si balarii….doamne..am crezut ca mor….pana la urma dupa  2 zile de munca am reusit sa imi fac calcul sa merga cat de cat..iar sincer dupa atata efort merit si eu un pahar rece de sange cu gheata si cu un pai negru…..macar atata …cat sa-mi incante sufletul meu înnegrit de uriasa vrajmasie…

si totusi vreau laptopulll!!!!!!! :((((…uoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 thoughts on “unde laptop nu e…..stricam tot.

Leave a Reply

