mofturi si pretentii

cam de 2 ani imi caut sandale…sandale de ocazie mai exact ..ca de restul am destule. Daca ar fi dupa mine, eu sunt mare fana bocanci..asa ca iarna, vara, ocazii sau nu..bocancii sunt perfecti….dar cateodata efectiv nu e loc de ei.

ei bine si imi trebuie sandale cat de cat elegante….si daca trebuie sa fie asa, trebuie sa aiba si toc. Ei aici apare problema, eu nu stiu sa merg pe tocuri..si recunosc ca nu ma descurc deloc, iar in magazine gasesti doar sandale cu un toc imens pt care trebuie multi ani de practica in spinare…ani care mie imi lipsesc cu desavarsire.

si ma tot minunez cum de cineva poate sa mearga pe acele tocuri de 8 cm…si sa merga decent inca..ei bine..va spun eu ca lumea merge pe astfel de tocuri fara probleme..am vazut eu cu ochii mei…si trebuie sa ma credeti…..dar  asta e ceva de domeniul paranormalului…recunosc…. ma trec chestii reci pe sina spinarii…treburile astea chair te pun pe ganduri. Brrrrr! Spooky

bv fetelor…sincer va apreciez…..eu daca ma sui pe asa ceva merg ca o gaina impiedicata si cred ca iau si tavanul in freza…deci nu e bine..nu e bine…si zic asta pt ca ieri am probat o sandaluta ..simpatica ea in felul ei…si ma duceam in toate partile si unde mai pun ca avea un toculet micut…..sunt varza la capitolul stabilitate. Varza!😛

4 thoughts on “mofturi si pretentii

      1. imi asum aceasta vina atunci, sa vedem cine o sa conduca pe cine daca nu iti faci antrenament la mers pe tocuri pana atunci😛

      2. vai di mine..nu ma sperie😀
        o sa fac antremament zi si noapte…o sa dorm pe tocuri:)) intr-o luna o sa fiu experta :)).

Leave a Reply

