acasuca din Targu Neamt

cu gandul la mare si cu un dor nebun de duca ..am ajuns in Targu Neamt.

ieri a fost petrecere..a fost bauta ..si somnic din parti..deci azi in drum spre targ..mai mult am dormit.

am plecat pe la 10 cu gandul sa ajungem la zimbri si la cetate…si uite asa ne-am invartit bine pana sa ajungem acolo, pt ca am gresit drumul si a durat un pic pana sa ajungem,  dar am ajuns.

primul popas a fost la zimbrarie..unde am vazut animalute..desi eu nu sunt deacord cu animalele inchise in chestii…dar macar la zimbrarie  aveau cat de cat spatiu sa mai si alerge in voie…nu e libertate dar e un pic  mai bine decat in alte parti

dupa ce ne-am plimbat prin zimbrarie am plecat spre cetate.

cetatea de la Neamt a fost refacuta destul de mult..si o iesit o porcarie din punctul meu de vedere..mai ales ca eu sunt disperata  dupa ruine..si dupa castele ..palate  cetati…case vechi si nu cred ca este cazul sa le  strice cu o restaurare de kkt…..adica ori faci ceva calumea ..ori nu fa deloc…….dar alti oameni nu-mi cer parerea inainte sa strice tot….asta e, daca nu sunt singura in univers…

dupa atata plimbarica, am ajuns si noi ca oamenii sa papam ceva. Daca ajungeti la cetatea din Neamt,  nu mancati la teresa numita simpul ” La cetate”…nu pentru ca mancarea nu ar fi buna…desi nu e cine stie ce. Ei bine noi am asteptat o ora pana sa fie gata papica….de dupa o ora nici nu am primit intreaga comanda pt ca  au uitat sa imi aduca salatica mult asteptata… care totusi se ragasea pe nota..alaturi de alte chestii necomandate de noi….deci na….nota umflat…mancare banala si intarzierea de o ora  a papicii…nejustificata=recenzie proasta😛

dar pana la urma am ajuns si eu acasa…si recunosc ca trebuie sa ma refac dupa bauta de ieri..ca nu se mai poate domnule asa.

Leave a Reply

