zile triste

vant puternic..ploi ….zile urate…cel mai bun lucru pe care il poti face pe asa o vreme  e sa stai in casa…nu-i asa?

asa ca..eu stau in casuta unde e cald si bine…..si de cand am descoperit aveyond the darkthrop prophecy..nu  am  mai mancat ..nu am mai dormit..nici macar nu am  mai respirat…..si uite asa a trecut o zi..2…3…4…si chiar 5..si jocul s-a terminat.

ei bine de cand am terminat jocul , nu mai mananc..nu mai dorm..nu mai respir, ci doar plang incontinuu..si lacrimile mele par sa nu se mai opreasca… o tristete devastatoare mi-a inundat sufletul..si nu mai gasesc nici un motiv sa ma trezesc dimineata…nu pot trai  fara aveyond….” ah vai..ah vai..ce trista sunt ”

din pacate..joace nu mai am..filmul la care ma uitam s-a terminat si el…carti nici din astea nu prea mai am…deci nu-mi ramane altceva de facut decat sa trag un pui de sommic pana luna viitoare…deci …..ne vedem atunci.

2 thoughts on “zile triste

  1. hmmm… putin cam preistoric jocul:/ sau esti tu decisa sa duci stereotipia rockerului in mc, cu un pachet de lucky strike in buzunar ce joaca diablo 2 la extrem:))
    sa iti omori timpul incearca borderland, nu te lasa prostita de grafica… ciudata, e fun de jocat:D

Leave a Reply

