mess

ieri cred ca mi-am pierdut toata ziua instaland mess-ul….nu ca ar dura asa de mult o simpla instalare…doar ca mess-ul asta nou e varza….sau cel mult asa mi se pare mie….si de fapt nu mi-am pierdut ziua instaland..ci instaland si dezinstalat diferite variante de mess…..care mai de care mai varza

la  inceputurile lui mess-ul mergea ok…apoi l-au tot  imbunatatit..pana au scos o porcarie caci messenger 10 este o eroare totala..de 11 nici nu mai vb…..sau o fi doar la mine toata treaba asta…ca sunt eu mai cu mot asa? 😀

si uite asa toate sunt pline de bug-uri si balarii….ba nu vad scrisul in ferestra..ba nu ma pot loga..ba una .ba alta….numai erori…numai tampenii…..m-am si saturat…si daca o sa o tina asa..o sa renunt la mess…trec pe skype :))

One thought on “mess

Leave a Reply

