Mangalia

jurnal de bord

ziua 1 -bt-sv…..sv-mangalia…..drumuri.

miercuri de la 19:00 aveam autobuz spre sv….agitatie mare ..bagajuit …tot tacamul…Drumul pana in Sv a fost scurt si placut..macar nu am murit de caldura….Ajunsa in sv repede repede am taiat-o spre gara caci trenul pleca la 8 spre mandra mare. Destinatia de data asta a fost Mangalia.

ne-am urcat grabiti in tren si am avut noroc ca pana in jur de 23:00 am stat doar noi in compartiment, deci am putut sa ma lafai intinsa pe toate scaunele..Dar cum minunile nu tin mult, dupa ora 23 s-a umplut tot compartimentul…asa ca m-am restrans pe scaunelul meu unde am anchilozat toata.

Si uite asa de la 23 pana la 7 dimineata am avut timp  destul sa mor in chinuri groaznice ca au inceput sa ma doara toate osicioarele si toate organele..dar pana la urma am ajuns si in Mangalia,

ziua 2- Mangalia si doar Mangalia

Ne-am cazat la o casuta f frumoasa..unde aveam o camera mare..cu 2 paturi mariii si baie in camera si bucatarie si  tv si tot tacamul. cu doar  90 de lei pe noapte pentru 4 persoane…deci destul de ieftin pt mijlocul sezonului..si destul de aproapte de mare…….si deci am stat f fain… iar daca vrei si tu  cazare ieftina iti dau nr de tel.

dupa ce ne-am instalat am plecat spre mare……Afara calddddd….apa caldaaaaa..deci numai buna de balacit..am avut noroc ca am prins o vreme superrrr…..si uite asa am zacut ca pestele in apa pana pe la ore 11 cand izgonita de canicula m-am dus la papa bun.


Am papat la restaurantul Calatis….pe care il recomand pt ca are papa buna si ieftina…seara de la 20:30 la 21:00 mancarea e la jumatate de pret..deci e super ok . Dupa ce am papat bine m-am dus la odihna pana la 4 ca dea nu poti sta in soare in amiaza mare…..si am bagat somn de voie..si numai bine mi-am recuperat fortele pt o noua tura de balacit.

si de la 5 pana la 8 m-am incretit in apa….am sta la soare si m-am copt si din astea….Plaja era destul de goala si statiune linistita..si treaba asta a fost faina….

Dupa ce am terminat cu plaja am plecat la papa si apoi la plimbarici noaptea prin port….si am vazut barcute si iahturi si alte nave si balarii…apoi am avut parte de o portie buna de aerosoli in lumina lunii.

acasa am dormit ca un copil, ce mai ..la cat de obosita am fost….

ziua 3- Mare..balaceala..soare.

la 7 a fost trezirea..eu oricum nu sunt o creatura matinala ..dar de data asta a trebuit sa fiu..nu de alta dar ma astepta marea si nu  vroiam sa o las sa ma astepte prea mult.

si uite asa ….m-am distrat cu geamandura..ca dea am tot inotat pana la ea si inapoi di am  scos duhul din mine…ma rog inotat e mult spus ca doar aveam colac….:P

cand a inceput sa fie cald tare m-am retras la odihna..deci in vacanta asta pot spune ca am mancat ca un porc si am dormit cam la fel…si as fi dormit toata ziua daca era dupa mine…si inca as mai dormi :))…mi-a intrat somnul in sange si nu mai vrea sa plece😛

dupa ce m-am balacit bine pana la apusul soarelui am plecat sa vad farul…….era un far sexy departe in mare..asa ca am luat-o prin intuneric pana la el…….din pacate era destul de departe si era intr-o zona destul de retrasa si nu am mers chiar pana la far…..am mers asa aproape de el..si am vazut noaptea..si am vazut si un golfulet  cu lebede….f simpatic.

si daca nu am ajuns sa ating farul mare am mers pana la un far mai mic..dar tot simpatic si jucaus..pe care l-am atins…sac sac…dupa ce am atins farul am plecat la plimbarici pe plaja ..si am admirat marea….apoi somnic pana dimineata.

ziua 4 -ultima zi

Sambata a fost si ultima zi…deci  trebuia sa fie toata distractia.Trezirea a fost la 7 ca in fiecare zi si am plecat la  papat..Gogosi calde si covrigi buni buni…apoi a urmat bagatul in mare…

Balacit cat cuprinde…..plaja la fel…si sa nu uitam de sexy salvamarul dupa care mi s-au scurs okii zilele astea cat am stat la mare  si el nu ma baga in seama… na…ma rog…..dar sexy salvaramul..ramane sexy salvamarul😛

                                                                          sexy salvamarul

dupa balacit am papat bine..si am bagat somn de voie….apoi am plecat iar pe plaja….la apa…. la sexy salvamar si la toate lucrurile frumoase….din pacate prin Magalia nu am vizitat mai nimic…nu stiu daca erau lucruri de vizitat sau nu..dar efectiv nici chef de vizitat nu cred ca am avut..a fost perfect asa …o vacanta de relaxare si cam atat…pt vizite pregatesc alta excursie.

spre seara am pregatit ceve frumos…..pe la 12 noaptea am luat sangria cea mandra si am plecat spre mare….scopul..balaceala  si bauta….2 din lucrurile mele preferate :))

A fost prima daca cand am inotat noaptrea in mare si a fost superb…normal ca nu prea era nimeni in mare asa ca eram numai noi si aveam toata mare la dispozitia noastra. Apa a fost f calda..si afara era cald deci era superb sa faci baie in lumina  lunii.

dupa o baie buna  a urmat o bauta buna ca nici nu se putea altfel………oh sangria..my precious…my precious…si din pacate cam atat a fost, s-a cam terminat vacanta….duminica era plecarea….trist dar adevarat.

ziua 5 -ultima baie…drum

duminica am profitat din plin  de ultimele ore  de balacit….am incercat  sa stau in apa cat mai mult.dar din pacate au venit si turistii..si daca au venit turistii au aparut si gunoiele…..ca unii nu stiu sa arunce hatilie ..ambalajele si alte  prostii decat in mare…f urat….nu e frumos asa.

la 7  am plecat spre gara sperand sa nu prind un tren plin..dar nu am avut noroc  caci  fiecare locusor a fost ocupat…deci ..iar nu am avut o calatorie relaxanta….dar spre dimineata am mai scapat de oamenii…si pana la urma am ajuns si eu acasuca….unde am bagat somnic cateva ore.

acum e clar trebuie sa imi revin dupa programul  asta de vacanta… mai trebuie si munci……

vacanta s-a terminat…pt cateva zile😛

One thought on “Mangalia

Leave a Reply

