gatesc..suna urgent la 112

eu, nu am nici o treaba cu gatitul dar  toata lumea stie asta…..treaba mea prin bucatarie se rezuma la a fierbe un ou..sau a face cartofi nature…pt ca astea sunt singurele lucruri pe care  stiu, mai mult sau mai putin sa le fac…..a si mai stiu sa tai rosii si castraveti si branzica sa fac salata..yamy yamy….vezi tu de aia e bine ca exista pizza si shaorma..si alti oameni care stiu sa gatesca….asa au si ei un scopt in viata.

nu ma pricep sa fac mancare si gata..daca vreau sa fac ochiuri imi iese ceva ce  aduce a omleta..daca vreau sa fac paste jumate se prind de oala ..restul le scap prin chiuveta si din astea….daca fac cafea jumate  din ea e tot timpul pe aragaz….deci in general prefer sa stau cat mai departe de camera numita simplu bucatarie…..si am impresia ca si ea vrea sa stea departe de mine.

si  cum multa  lumea,  care dintr-o intamplare nefericita au avut ghinionul sa guste din mancarea facuta de mine…mi-au spus ca nu stiu sa gatesc..ii cred pe cuvant.

ei bine..azi a fost iar una din zilele acelea nebune….cand m-am apucat sa gatesc….si cum am venit de la mare si am inca chef de orice numai de munci nu ..mi-am zis..hai sa fac papa bun. Ce gatesc azi….brocoli si  ravioli cu branza. Yamy..suna bine nu-i asa?

reteta asta e super si simpla,  o recomand….in principiu nu trebuie multe chestii.. o punga de ravioli..brocoli..masline..rosii, ceapa ..vin, zeama de lamaie,  cascaval si cam atat..si daca stii sa gatesc cat de cat iese yamy.

dar tot timpul chestiile simple sunt complicate..asa ca…..am reusit sa fierb prea multa pastele …sa am un brocoli pe jumate fiert pe jumate crud….sa dau mancarea pe tot aragazul….si de gust nici nu mai vb….bine, eu mai am si un prost obicei sa nu gust mancarea..nu pot sa gust pt ca ma sperii si imi trece elanul de a mai gati ceva vreodata…asa ca dumnezeu o sti ce iese… oricum nu as vrea sa stric surprinza de la urma …si uite asa am impresia ca o sa raman nemancata azi.

si din toata povestea asta am mai dat si un picior de aragaz  de m-au luat toti dracii….si nu mai pot sa merg normal acum……nu ca as fi mers normal vreodata… :))……dar zi si tu asta e treaba?….atata efort doar pt o gura de mancare ????..se merita oareee ??? :(((…vezi tu..de aia e bine sa fii vampir..prinzi o victima, o sugi bine…….si nu te gandi la prostii, pt ca stiu ca te gandesti…. ..si gata masa…simplu.

deci..daca iti pasa de mine…..( ha ha ha..asta deja e o gluma buna )..vino repede si gateste ceva bun de papa  ca sa nu mor di foame….iar daca imi gatesti bine am sa iti dau cadou brocoli si  ravioli  gatite de mine….ce zici..?

pana atunci eu o sa ma ocup de  ce stiu mai bine..joace….daca m-am lasat de wow m-am apucat de un joc care seamana izbitor cu wow.( deci nu sunt obsedata de wow..clar ??? )……se cheama Runes of magic..si e foarte nostim…asa ca ..te astept cu papa bun 😀

3 thoughts on “gatesc..suna urgent la 112

  1. care picior, ala tatuajul cu bufnita?
    si da, cica runes of magic e fain

    eu nu vin sa-ti gatesc nici de-al dracu. dar cine stie in viitor…..

Leave a Reply

