ARTmania 2011

prima zi- drumuri..drumuri..drumuri….

S-a facut miercuri si a fost cazul sa plec la Sibiu. Am cam plecat pe ultimul moment ca..ba merg ..ba nu mai merg…ba probleme ..ba una, ba alta….nervi pana in ultima clipa…..dar pana la urma am plecat si nu regret deloc.Trenul era la 4 si 15 minute si pleca mandru spre Suceava..acolo trebuai sa ne intalnim cu grupul si sa schimbam vagonul.

Am avut noroc ca pana in Sv a fost destul de liber..doar noi si un nene vesel imparteam acelasi compartiment.Un nene vesel cam de  40 si ceva de ani care era pus rau pe agatat…asa ca din complimente si vrajeli nu ne-a lasat o ora intrega ..ba chiar ne-a invitat cu el la cuseta..oferta pe care pana la urma am refuzat-o…dar am regretat dupa  acesta decizie🙂

Tucu -tucu-tucu..si am ajuns destul de repede in Sv unde ne-am alaturat grupului si ne-am mutat in alt vagon…si aici s-a cam terminat si distractia..ca dea trenul era fullllll…….si am mers asa unul peste altul ..peste altul..peste altul…si am anchilozat toata de  nu mai  stiam ce e cu mine..asta .pana in Vintu.

In Vintu urma sa schimbam trenul si s-a  luam cel spre Sibiu. Am ajuns in Vintul la 4 dimineata..si am avut 1:30 de minute de asteptat in gara..timp in care am mancat de am rupt. Apoi ne-am urcat in tren care era destul de gol..si ne-am intins pe toate locurile si am sforait de zor pana pe la 7 cand am aterizat in Sibiu.

Ziua 2….Sibiu ..concerte,,..nebunii

Am ajuns in Sibiu si prima oprire a fost la o terasa sa ne bucuram de o cafeluta….bine eu m-am distrat cu un cappucino cu frisca cald si bun..apoi urma sa o luam spre camping’ul ARTmania…care habar nu aveam unde e…stiam doar atat ..e dupa muzeul Astra.

Am luat autobuzul care ne-a dus frumos si ne-a lasat la muzeu..de acolo cica in mai putin de jumate de ora trebuia sa ajungem la campare.

Si am mers..si am mers..si am mers  si am mers de la muzeul Asta  far far far  away..cam vreo 6-7 km pe jos cu rucsacul in spate cu cortul dupa mine..moarta de oboaseala prin padura pi marginea soselei… si campingul nu mai aparea..

Si uite asa la mama dracului in codru statea madru campingul si ne astepta..iar daca nu aveam la mine berea salvatoare nu stiu daca reuseam sa ajung pana la el :))

Pana la urma am ajuns cu bine si mi-am ridicat madru cort. A fost pentru prima oara cand am fost cu cortul dar am avut noroc.Cine a inventat cortul a fost un om f destept..se monteaza simpul asa ca si un om tuma de prost ca mine se descurc. deci m-am apucat sa-mi montez cortul si in cateva minute a iesit minunea🙂..am avut cel mai scumpel cort din camping trebuie sa recunosc….ei eu l-am facut..eu eu eu!

Dupa ce mi-am pus mandra cortul am luat-o spre Sibiu….De unde eram noi au pus curse speciale spre Sibiu care te lasau chiar langa Piata Mare.Din pacate cursa era cam 5 ron  deci nu te puteam plimba f mult daca nu vroiai sa termini toti banuti pe trasnport.

Si ite asa pe la 1-2 am ajuns in Piata Mare si am prin repetitiile lui Tarja..asa ca am ramas un pic pe acolo.Din pacate filmuletele de la concert nu au iesit bine asa ca am doar bucatica asta de la repetitie .:P

acum dea ..nici filmuletul asta nu se aude f bine..dar oricum merge un pic mai bine decat restul care au iesit o varza totala…ca prin urmare pe partea video stau f prost….asta e..:P

Dupa ce Tarja a terminta repetitiile am plecat sa vizitez muzeul Brukenthal. Din pacate aici nu aveam voie sa facem poze asa ca nu am decat cateva…F frumos din partea ARTmaniei pt ca daca aveam bilet puteai vizita muzeul cu reducere mare… Asa ca doar cu 3 lei am vazut pictura romaneasca, europeana , capodaperele si expozitia gotica care ar fi costat 20 de ron fara reducere..deci s-a meritat.


Ce sa mai zic..expozitiile sunt superbe…poti vede capodaperele lui Veronese,Jan van Eyck, Antonello da Messina,Pieter Bruegel  Cel Bătrân, Pieter Brueghel al II-lea,Hans Memling, Rubens..apoi vin pictorii romani, Nicolae Grigorescu, Ştefan Luchian, Theodor Pallady, Nicolae Tonitza, Nicolae Dărăscu, Corneliu Baba, Ion Ţuculescu  si multi altii..deci merita.

Dupa ce am treminat cu muzeul am trecut la motoare..si m-am distrat cu harley davidson😛

Ap0i am plecat si am papat o pizzza naspa…din pacate si m-am distrat cu o limonda ffffff bunaaaaaaa..cu burta plina am plecat la plimbarici prin Sibiu ..sa vad si eu una..alta ca omul..si am si vazut.

La 19 a inceput concertul iar prima trupa a fost Lacrimas Profundere, super concertul, au sunat f bine, au animat admosfera,  chiar mi-au placut

Au cantat cam pana la 8:30 dupa care au urmat cei de la  Helloween.

Pe la 20:30 a inceput sa cante Helloween si au fost super..plini de energie ..veseli..au facut un concert super…iar publicul era innebunit..au fost la inaltime…dar nici nu ma asteptam la altceva.


Si uite asa mi-am amintit cat de fain e sa mergi la un concert live..si ce mare diferenta e totusi intre trupele romanesti si cele straine..super voci…super show


Pe la 22 trebuia sa inceapra Tarja..dar s-a cam lasat asteptata.o treaba normala..pt ca toti s-au lasat asteptati..si nu stiu daca a intarziat cam mult sau nu dar asa parea..pt ca toti eram super obositi si nerabdatori….pana la urma a aparut si ea.

Cum a aparut Tarja pe scena a inceput si nebunia…si uite asa in haosul creat mi-au scapat unii un tip in cap…l-au luat pe sus si dea…a aterizat saracul drept in capul meu…pana la urma a reusit nu stiu cum sa nu imi rupa gatul..dar cam jumate de concet ma durea si capul si gatul si okiul ..cred ca a reusit sa imi dea si un picior in arcada..dar  am iesit intrega din toata povestea asta..pana la urma publicul a fost fff cuminte si linistit ….la celelalte editii era jale..acum au fost civilizati..in afara de acest mic incident nu au mai fost altele.

Dupa ce Tarja a terminat concertul am crezut efectiv ca o sa pic din picioare..asa ca mai mult m-am tarat pana la taxi si abia m-am ridicat din el…usor usor am ajuns in cort pregatita pt un somn lung…dar nu a fost sa fie  asa , caci in camping se pregatea ceva.

Ce se pregatea?..un concert care a durat pana la 3 dimineata..perioada in care aia urlau pe scena si eu urlam in cort ca tot ce vroiam sa face era sa dorm putin si nu reuseam… uite asa mai atipeam prin pauze..ma mai trezeam..dar  dupa concert am adormit tun.

ziua3 – concerte..autografe..nebunii.

Cum a rasarit soarele a trebuit sa ma trezesc…in cort a devenit imediat sauna si nu se mai putea sta deloc. Aaaaa dar am dormit asa de bine la cort incat abia astept sa o iau de la capat…nu a fost frig ..nu m-a durut spatele sau ceva ca am tot auzit povesti din astea…a fost super.

Pe la 10 eram deja in piata mare din Sibiu..si am plimbam pe acolo de nebuna.

Dupa ce ne-am plimbat un pic pe stadutele inguste ale Sibiulul am ajuns in piata mare si am prins repetitille la Lacuna Coil…asa ca am stat un pic pe acolo. Si cum statem noi asa am primit niste foi in care ne spunea cum ca ar fi pe la 2 conferinta de presa si sesiunea de autografe…asa ca…trebuia sa ajung si eu.

Dar pana la conferinat mai era ceva asa ca am plecat sa vizitez si am inceput cu bizerica romano- catolica care arata superb..de fapt Sibiul intreg arata superb..clar e unul dintre orasele mele preferate. Am mai fost prin Sibiu de cateva ori dar niciodata nu am vizitat biserica romano- cotolica..nu stiu de ce…ei bine..acum am vizitat-o.

Dupa ce am vizitat bisericuta am plecat spre turnul cu ceas…Am urcat mandra pana sus sus ..sus..iar la fiecare etaj a turnului..era o expozitie de fotogarfie..cu poze din razboi..asa ca am pierdut ceva timp acolo vizitand expozitia.

Ei bine de sus Sibiul se vede superb…de fapt de peste tot se vede asa..si  am prins vremea cu soare…nu a plouat deloc..desi asta era cam o traditie pt ARTmania…dar de data asta un pic de ploaie a inceput exact cam am plecat din Sibiu..deci am scapat uscata.


Dupa atata plimbarica era cazul sa ma intorc caci incepea conferinat de presa….am ajuns..am luat autograf si am facut poza cam cu toti membrii trupei…care erau f simpatici,  veseli, modesti si scumpei foc..dupa m-am dus sa pap un covrig cu cascaval..care era naspa…

La 5 urma sa fie conferinta cu  Sonata Arctica..asa ca iar nu aveam mul ttimp la dispozitie sa ma plimb aiurea.. am plecat sa ma plimb pe si sub podul minciunilor..si daca am plecat m-am si plimbat pe o caldura groaznica. dupa am plecat sa vizitez Catedrala Evanghelica..care era un pic in renovare….iar de acolo am taiat-o spre conferita de presa….dar nu inainte sa ma delectez cu o ingetata buna bunaaaa!!!….din ala de la dozator din care nu am mai mancat de un car de ani.

Am luat autografe de la Sonata..am facut poze cu ei..dar ei erau un pic grabiti asa ca totul a fost un pic pe graba si era si normal..ca era aproape 6 si la 7 incepea concertul.

Apoi m-am dus si eu sa pap..si am papat tot pizza din aia rea cu limonada din aia buna. dupa care am plecat in turnul Catedralei Evanghelice..iar dupe ce am urcat mandra 90 si ceva de trepte am crezut ca mor..dar nu am murit pt ca ce e rau nu moare repde…De sus am dibuit si biserica ortodoxa..asa ca am tulit-o repede si pana la ea.

Ei bine si biserica ortodoxa e mareee si ff frumoasa..din pacate nu am pierdut f mult timp pe acolo ca trebuia sa inceapa concertul de acum.

Prima trupa din concert a fost Republica care au inceput sa cante in jur de 7:30-8 din pacate pe aici mi-am umplut si eu cardul si acumulatorii m-au cam lasat….asa ca mai putine poze…iar video a iesit varza…nu merita aratat :P…iar dupa ce mi-a picat mandru om in cap nici nu m-am mai bagat in fata….am stat destul de in spate de data asta

Dupa Republica trebuia sa cante Lacuna Coil dar a intrat Sonata.…aici ne-am intalnit si cu un grup de prieteni si ne-am mutat cu ei mai in fata oleaca..si de data asta am avut noroc ca nu am mai fost atacata de nimeni

Concertul a fost superb..de fapt toate au fost nu am ce comenta..au fost energici ..veseli si faini si publicul a fost la fel….admosfera superba..din pacate obosala si-a spus cuvantul iar dupa Sonata am picat lata la o masa de unde nu m-am mai ridicat.nu ca nu as fi vrut dar efectiv nu am mai putut.

Lacuna Coil a intarziat destul de mult..si mai ca era sa adorm cu capul pe banca de cateva ori..oricum cand au apatur m-a trezit dar din pacate nu am mai putut sta aproape de scena asa ca am vazut concertul di pe bancuta..dupa conert am luat-o spre camping unde stiam ca pana la 4 o sa avem parte de  alte concerte si asa a fost.

Iar de data asta a fost mai rau…..nu am reusit sa adorm deloc…..si pana la 5 dimineata am fost nevoita sa stau treaza..iar la 7 era trezirea si plecarea..frumos ce mai.. trebuia sa ajungem in Brasov.

A 4 zi…Sibiu-Brasov….drumuri..drumuri..drumuri

Ei bine la 7 m-am trezit..am demontat rapid cortul si am plecat spe gara….am lasat bagajele acolo..si am amanat plecare in Brasov pana la ora 5….asa ca m-am intors in Sibiu…unde am vizitat muzeul de istorie unde a fost super….am papat o supica de legume buna buna…nu al muzeu..lojic…..si m-am plimbat aiurea  pe starzile din Sibiu….

La 4 am ajuns in gara si tot ce speram era sa fie trenul golut ca sa pot dormi macar cateva ore..nu a fost sa fie asa…iar pe la 8 am ajuns in Brasov….la 11 aveam tren spre Sv…pana la 11 am mers intr-un mall..unde am papat o supica de legume..si am baut o bere….ca era si cazul  la tot festivalul nu am baut nici macar o berica mica acolo.

La 23;00 eram in tren in drum spre casuta….dormind,  rupta de oboseala..si desi trenul a fost plin ..am reusit sa adorm cat de cat..dupa un drum lunggg am ajuns acasa..si stiu sigur ce o sa fac saptaman asta..o sa dorm..clar :))….dar dupa sunt gata sa o iau de la capat..ca a fost superbbbbb!!!…….cand mai mergem ?..unde mai mergem?..unde?…unde ?

Leave a Reply

