dezamagire totala

Zilele astea am avut treaba prin Kaufland….m-am dus sa cumpar una alta..dar m-am oprit in fata la inghetate. M-am cam saturat de inghetatele astea care le gasesti peste tot ..toate sunt la fel…acelasi gust..aceleasi balarii. Si uite asa cum admiram vitrina frigorifica cautand lucruri noi…am si gastit.

Si deodata okii mi s-au marit..mainile au inceput sa imi tremure in timp ce se intindeau spre minunea care statea in fara mea..inima batea tare sa-mi sparga pieptul….tare…mai tare..mai tare…

Priveam muta o inghetat mica ..f mica care sedea lenesa in fata mea…..pe ea scria cu litere de-o schiopa…Polar. Pentru cateva secunde nu am putut sa ma misc..nu putem nici sa respir..nu imi venea sa cred ca acel pachet mic, ambalat simplu ca un pachet de unt imi putea aduce atata bucurie.

Cu mainile tremurande si okii in lacrimi am strans inghetata la piept si mi-am facut loc prin multime…am ajuns la casa….am platit-o ..o aveam…era doar a mea si nimeni nu putea sa mi-o rapeasca.

Innebunita de dorinta am sfarsiat hartia subtire care acopera acea  forma perfecta. Mi-am atins buzele insetate de acea minunea moarta ca intr-o sarutare patimasa……. i-am simtit gustul…dar…nu era acelasi..nu era ea ?..cum putea fi asta?

Nu era Polarul de demult….atat de intens…atat de fin…atat de perfect….era doar o replica ieftina…o bataie de joc..o jignire!

Sunt asa nefericita acum😦

Leave a Reply

