unde cap nu e, vai de…..maini.

cred ca exista o logica pt care nu sunt decat 2 zile libere pe saptamana….daca omul se plictiseste prea tare  face prostii…sau treaba asta se aplica doar in cazul meu?

cum mi-am terminat treburile …cum m-au apucat alte balarii….si de cateva zile bune ma chinuie rau talentul…..si ma chinuie si ma chinuie …dar nu l-am prea bagat in seama…pana ieri, cand am cedat ispitei.

si uite asa cu tot elanul m-am apucat sa-mi mazgalesc laptopul…bine carcasa laptopului, normal. Aveam un pix cu pasta argintie cu care am incercat sa  fac minunea, dar carcasa fiind lucioasa nu a prins …… cu marker, negru  nu merge?..negru pe negru….nu e bine…..dar cu ce pot mazgali mai bine???…..a  stiu, cu un creion alb special pt lemn..

merge!..super! …da-i si da-i si da-i…si uite asa in cateva minute laptopul era de nerecunoscut…flori,,,ramurele..puncticele…o veselie totala…o nebunie totala.

un gand apasat rupe tacerea:

– ci faci fa fumeie?…flocirele????……asta vrei sa ai TU pe laptop pt eternitate?????

ma opresc brusc! scap creionul din mana……cade  jos, (ca sus nu poate, ..ei, ar fi cazut el si sus dar nu e dupa cum vrea el aici) se rostogoleste cativa centimetri…apoi liniste…nu se aude nimic.

privesc inmarmurita uratenia din fata mea. ce e asta? nu inteleg nici eu.

buzele incep sa-mi tremure, ochii se micsoreaza si incep sa se umezeasca….cu mainile agitate incerc sa acopar capodopera care ma priveste tacuta…pentru cateva secunde sper  doar ca ea sa dispara..ridic usor mainile,  dar ea e tot acolo….la fel de impunatoare ca la inceput.

omg!..omg!..nu se poate!..nu se poate!..nu floricele!..urasc floricelele!!!!…iau un servetel il ud un pic si cu o fata tampita  sterg grabita tot….dar nu dispare nimic…nimic nu se intampla…..si era si normal..pixul minune era cu un fel de vopsea,  nu se duce asa cu una cu doua…..si da-i si freaca..si da-i si freaca ..si da-i si freaca asa toata noaptea si abia un sfert din capodopera a disparut.

deci e clar..stiu sigur cu ce am sa-mi ocup aceasta zi libera…am sa frec la laptop pana il vad negru din nou..si uite asa am sa imi fac un muschi la mama, de ai sa zici ca am tras la o fiara toata ziua.

iar pt barbatii care considera ca femeile nu gandesc le spun atat…se inseala…gandesc si ele. dar cateodata cu intarziere.

a gata..trec la munci..am de facut un laptop luna😀

Leave a Reply

