febra musculara

ieri a fost o zi frumoasa de toamna…ploile s-au oprit ..soarele a aparut si el vesel..si eu am plecat la padure. Ne-am dus sa facem un gratar..cred ca si ultimul pe anul asta undeva pe langa Agafton. Si uite asa incarcati cu de toate am fugit aiurea aiurea, aiurea.

am ajuns la Agafton destul de repede..am facut foc mare…am pus papa pe gratar si ne-am pus pe baut. La cativa metri de noi mai erau niste oamenii veseli intr-o tabara ..faceau karate sau ceva de genul asta…asa ca chiar daca am vrut, chiar daca nu, am avut si spectacol.

am mancat bine, am baut bine pana s-a lasat intunericul..apoi am mutat tabara la o terasa.

si cum terasa avea si un teren de fotbal..am jucat o oricica un meci  incins, dar din pacate echipa mea a pierdut, si nici nu cred ca se putea altfel..eu una nu am mai jucat fotbal pana acum..deci eram varza.

si uite asa mi-am dat seama din nou ca,  conditia mea fizica e varza asa ca m-am  pus  iar pe  baut… ca sa imi recapat puterile.

si cum azi e duminica e zi de relaxare….iar am sa frec menta intr-un stil monumental.. de maine incepe o alta saptamana….plina.

Leave a Reply

