bunaciuni

a trecut multa vreme de cand nu ti-am mai recomandat ceva..si asta pt ca nu am mai gasit nimic vrednic de o recomandare..dar a venit momentul pt asa ceva.

eu, una sunt disperata dupa ciocoalata..disperata ..disperata..adica, in general nu trece o zi fara sa bag in mine cantitati industriale din acest produs minune..dar sunt si un om care se plictiseste f repede de tot…asa ca in ultima vremea m-am cam plictisit de   ciocolatele din comert.. asta pana cand am descoperit minunea.

minunea e ea!

niste praline de ciocolata belgiene..mortale!..yamyyy yamyyyy,  delicioase pe care ti le recomand…de mult nu am mai papat o ciocolata asa buna

ei bine o cutie din aste e cam 17 lei..dar merita toti bani. deci te las..am treaba..trebuie sa bag repede deliciile astea in mine.

pofta bunaaaa!!!!

Leave a Reply

