iar let’s do it

ieri  a fost 24 sep. deci a fost let’s do it Romania😀

si uite asa cu mic ..cu mare..cu catei si purcel am plecat dimineata la curatat tara de gunoaie. Am facut echipa si am plecat spre cimitirul Pacea..aveam de curatat zona din spatele cimitirului ..dealul si padurea. Pe la 10 ne-am apucat de munci …si am muncit..si am muncit si am muncit pana la 2.

printre sticle de plastic,  hartii,  sticle…ce am gasit in toata padurea erau prezervative si pungute cu auroloc….f bine..inseama ca lumea se distreaza…sex si droguri..2 din preferatele mele :))…dar e bine ca lumea e responsabila…face ce vrea dar stie ce face.😛 ..data viitoare sa arunce treburile si la gunoi, ca ar fi mai bine

pe la 2 totul stralucea de curatenie..am umplut multiiiii saci de gunoaie dar exact cand sa plecam am gasit un deal plin plin,  plin de mizerii….din pacate nu am  mai avut decat 10 saci deci nu am putut scoate tot gunoiul care era acolo….multe mizerie….f multa mizerie.

din pacate dupa ultima mea masa am fost cam neatenta si am lasat niste urme prin padure…..iar copii mici le-au descoperit……promit ca data viitoare o sa-mi acopar urmele mai cu grija😀

am ajuns acasa rupta de oboseala si cu dureri la fiecare osicior….batranetiile astea…e greu sa cari  mii de ani in spate…acum sunt la recuperare ca dea..azi e zi libera:D

Leave a Reply

