nunti

daca e sambata sunt nunti…..ei bine azi am si eu o nunta….cum imbatranesc si eu cum si toata lumea se casatoreste..asa ca vrei nu vrei trebuie sa mergi la nunti.

urasc nuntile…asta e clar..desi in ultima vreme m-am distrat super si la acest tip de evenimente…urasc sa dansez si recunosc ca nici nu stiu…cu horele si muzica populara nu am nici o treaba..oricat de simplu ar parea pasul nu se prinde de mine..si efectiv nu stiu sa dansez….nu pot decat sa arat lalaie, imprastiata si stangace.

nici blues  nu imi place sa dansez pt ca am tendinta sa-l musc de gat pe partener..si dea rar ma pot abtine, si nici nu-mi place sa ma abtin,  dar asa  in vazul lumii poate fi periculoasa treaba…asa ca, cu dansul am incheiat-o.

nici aglomeratia  nu-mi place….sunt total salbatica asa ca unde sunt mai mult de 4-5 oameni in jurul meu deja e prea mult pt mine si fac urat…deci singurul lucru care imi ramane sa fac  la o nunta e sa dorm cu capul pe masa…dar din pacate nici asta nu pot sa fac.

sper sa nu ma casatoresc vreodata….dar cum lucrurile pe care ti le dorest nu se intampla..cine stie? poate o sa ajung si eu in situatia asta cumplita..daca as ajunge stiu bine ca o sa-mi fac nunta undeva la un castel medieval…..langa o padure unde sa pot fugi…sau langa  o mare unde sa ma pot ineca… sau ceva.

ideal  pt mine ar fi la Castelul Reginei Maria de la Balcic..pt ca mi se pare superb… si nunta mea ar fi un dezastru total….as lasa pe toti invitatii sa faca ce vor……si uite asa daca ai chef  sa urli la luna .megi in padure si urli..daca ai chef sa faci o baie in mare la 2 noaptea mergi si faci o baie…aduc si un cal si cine are chef sa  plece calare la plimbare prin lume, se duce aiurea…sau poate  vrei sa joci un fotbal?  joci un fotbal…sau mai bine un paintball? ca si asa nu reusesc sa conving pe nimeni sa ma impuste..macar la nunta mea pot sa oblig lumea:))….daca vrei sa dansez dansezi si din astea,  etc😛

dar pana ajung eu la Balcic trebuie sa ajung la nunta..si eu in loc sa ma aranjez scriu pe blog si citesc razboi si pace……f frumos din parea mea ce pot sa spun?

gata cu vorbaria…e timpul sa trec la lucruri serioase.

PS. iar mi s-a stricat laptopu..iar urmeaza saptamani de tortura….

Leave a Reply

