flash mob

suntem in a- 2-a luna de toamna ..iar afara e o vreme perfecta pt mers la mare….din pacate eu am cam terminta-o cu marea pe anul asta…deci nu-mi ramane decat sa ma bucur de acesta toamna superba.

ieri a fost 4 octombrie…si daca a fost 4 octombrie a fost Ziua internationala a animalelor si a luptei impotriva cruzimii fata de animale…asa ca a fost flash mob.

si uite asa am plecat aiurea pana la parc plina de baloane pe care erau scrise mesaje impotriva cruzimii fata de animale….lojic

aceste baloane au fost atarnate de gardul de la parc ..si lasate acolo asa singure….sa le ia cine doreste.

dupa ce ne-am facut treaba am plecat la baut si m-am delectat cu o sangria..yamy yamy..papa bunnnn!!!.

in drum spre casa am trecut pe langa parc sa vedem daca au mai ramas balonasele..dar surpriza..au disparut ca painea calda…toata lumea a plecat acasa cu un balonas…

si cum vremea e prea frumoasa ca sa stai in casa…  si cum  nu pot ajunge la mare..maine am sa plec totusi aiurea prin alte orase de mult uitate…

Leave a Reply

