cernauti

nu stiu de ce nu am ajuns pana acum in Cernauti..intr-un fel sau altul e destul de aproape de bt…oricum nu conteaza de ce nu am ajuns, conteaza doar ca am ajuns pana la urma.

la 6 dimineata pe o ceata deasa si pe un frig napraznic, eu eram topaita in masina in drum spre vama…Din bt pana la mandra vama am facut cam o ora jumate..iar in mandra vama am stat cam o ora si am pierdut timpul aiurea…daca Ucraina nu e in  UE e mai naspa…..o groaza de timp pierdut…

dupa ce am trecut vama deja incarcata cu nervisori ..am inaintat in ceata cautand bazarul..caci acolo urma sa fie prima oprire….din pacate in Cernauti nu se vb romana mai deloc..mai prinzi un moldovean, 2..dar greu iar engleza nu te ajuta deloc.

si uite asa ne-am ratacit si nu reuseama sa mai dam de bazar..pana a urma dupa multeeee incercari am dat de un moldovean, l-am rapit in masina si ne-a aratat el unde e bazarul..a fost f de treaba nenea….altfel nu cred ca avea o sansa sa mai gasim ceva.

bazarul este imens..dupa 3 ore de plimbat aiurea prin el nu am reusit sa vedem cred nici un sfet ….eu nu prea sunt cu cumparaturile deci magazinele prea multe si mari ma epuizeaza repede..dar oricum gasesti de toate .si produse f faine..va recomand cu caldura bombonicile…sunt delicioase😀

am lasat bazarul si am luta-o spre centru vechi unde ne-am oprit la inceput la papica..am luat o bere imensa si o pizza..nu comanda pizza…daca nimeresti una cum am nimerit eu  o sa fie cea mai naspa pizza pe care ai  mancat-o vreodata..nuuuuuu iti  recomand …e scarboasa


cum pizza a ramas mai mult in farfurie, cu masa am termint-o repede asa ca am luat-o la plimbare prin centru vechi,  dupa cum am spus.

centru vechi arata bestial..superb,…m-am indragostit asta e clar….seamana mult cu Sibiu..sau Brasov.. f curat …cladiri pline de statui sau coloane..frumos colorate..cladiri vechi extraordinare.

si uite asa ne-am plimbat pe stradutele inguste pline de cladiri frumoase,  am vizitat toate bisericile ca dea,  erau singurele lucruri care putea fi vizitata si am stat asa pana a venit noaptea….vroiam sa ajungem si la universitate cica ar fi f frumoasa dar nu am mai reusit…hm..data viitoare

seara starzile din Cernauti arata superb…iluminatul nocturn este yamyyy  si asa fiecare caldire este bine pusa in evidenta.. pe strazi sunt oamenii care canta la vioara sau la fluier deci admosfera este destul de romantica..f frumos.

cu multa parere de rau am plecat spre casa dar am promis solemn sa ma intorc…..promisiune pe care am uitat-o repede…de ce?..iti spun putin mai tarziu

la 8 am luat-o spre vama..am ajuns acolo destul de repede si de la 8:30 pana la 2 noaptea  am stat in vama…jale..era o coada infernala si ne miscam cu un milimetru pe ora..am crezut ca mor..dar nu am murit si mi-am promis ca nu ma mai intorc in Cernauti…dupa ce am trecut vama am uitat  promisiunea…am sa ma reintorc cat de repede pot, cu siguranta.

la 3 dimineata am ajuns acasa si am urcat scarile in 4 labe,  nu  de alta dar am  anchilozat de la atata stat in masina.dar macar am dormit bine.

Leave a Reply

