Lacu Rosu

De cand s-a stricat laptopul meu viata mea e cam asa: plimbarici si filme…si zero bani in buzunar ca dea fara munca nu vin nici banutii.

F bine…..ieri am plecat pana la Lacul Rosu. La 9 eram in masina in drum spre Targul Neamt, pe un soare frumos si o vreme excelenta..putin rece dar a fost bine.

Ajunsi la cetate am urcat cu greu dealul pentru ca aveam haine groase o tona pe mine..si apoi tot timpul e greu la deal. Cetatea Neamtului e ramas asa cum o stiam..renovata..si nostima. Eu prefer ruinele in general..sau ma rog chestiile mai autentice decat renovarile aiurea..am mai zis asta si cu alte ocazii, deci nu ma mai repet.

De la cetate am luat-o spre Piatra Neamt de unde am luat pizza la metru..yami yami..si ne-am oprit in drum spre Bisericani..unde este o priveliste superba si unde am savurat buna pizza in liniste.

Urmatorul popas a fost la Cheile Bicazului. ..ne-am dat jos din masina si am laut -o la pas prin chei ..in sus si in jos pana am inghetat bine.

Am tot fost in chei si vara si iarna si primavara…mai putin toamna..ei bine..acum am fost si toamna….

Dupa ne-am dus la Lacul Rosu…care arata super..ne-am invartit  pe acolo..si am cautat undeva unde sa bem un vin fiert..dar nu am gasit..in plus cabanuta mea preferata unde savuram vinul fiert  in general,  a luat foc..deci am plecat spre casa.

Am ajuns acasa franta..iar azi am o zi plina,  iar.

Leave a Reply

