incercari

mi-am luat pasta de dinti pt copii cu gust de capsuni. de ce am facut tampenia asta?…pt ca m-am plictisit de pasta de dinti cu aroma de menta..de lamaie sau de propolis cu nu stiu ce prostii…si am vrut sa incerc ceva nou..dar o sa-mi treca repede si faza asta.

de ce toate pastele de dinti au acelasi gust?…aproape toate sunt mentolate..bine bine..inteleg ca trebuie sa ai o respiratie proaspata dar e plictisitor sa aiba doar un singur gust. de ce nu sunt mentolate, dar in spate sa aiba o aroma de mere, sau pepene galben..sau cirese…sau sa fie pasta de dinti de ciocolata?…as papa un tub intreg:D….dar dea probabil de aia nu exista pentru ca scopul ei nu este sa o papi

oricum macar pt o perioada mi-am  schimbat gustul..acum am gust de capsuni….si  sunt yamy..poti sa ma gusti.

One thought on “incercari

Leave a Reply

