parca era iarna…

m-am trezit azi dimineata..adica pe la 10 cam asa..si mare mi-a fost mirarea cand am vazut toate baltile inghetate….nu de alta dar e iarna ..iar la cele 11 grade de pana acum nu mai ingheta nimic…decat eu.

anul trecut cam pe vremea asta imi amintesc f bine ca eram cu sania pe dealuri si ma bucuram din plin de zapada..acum zapada zero…..ceva nu e bine totusi aici.

mi-e dor de bulgareala..de sanius…as face chiar si un om de zapada…dar vai zapada nu e nicaieri…. sper ca macar de craciun sa se schimbe situatia ca daca nu am sa incep sa plang..si eu daca incep sa plang, e grav.

pana vine iarna, eu nu imi vad capul de munci…si din pacate planul meu magnific de a face craciunul in tari straine a picat la fel de magnific…asa ca daca nu ma duc eu in tari staine, vin tarile straine la mine?….sau nu vin?..cine poate spune….

pana una alta am terminat si campania de stans hrana pt catei…am stans papa buna..si am inghetat de frig..iar daca nu o sa racesc  pana la urma o sa fie bine….iar maine nu e decat o alta zi…

Leave a Reply

