vine zapada…pleaca zapada…

prima zi de craciun a venit frumos…asa cum trebuia,  cu zapada..nu prea multa….dar totusi destul cat sa faca admosfera frumoasa..

ei cum a fost ziua de ieri?. a venit mosul?….eu cred ca am fost cuminte ca si anul asta,  mosul a trecut pe la mine.si mi-a adus multeeee cadouri….si de fapt de pe 18 dec. pana pe 24 am avut parte numai de surprize placute…deci pt mine sfarsitul asta de an e f simpatic.

ieri am fost cu colindul dupa multiiiii ani  in care nu am mai fost…si a fost f nostim…am reusit pe ultima suta de metri sa fac si bradul..si mancare ..sa vina mosul..deci pot sa spun ca m-am descurcat.😛

acum pana marti bag somn de voie….ca de marti  incepe greul…muhahaha!.

Leave a Reply

