back din munti

ei bine…inca cateva zile micute si intram in 2012…si nu se putea parasi 2011-le fara nebunii…..asa ca am plecat la Sucevita.

am luat gasca sub brat si am plecat pi la 1 din Bt spre Sucevita….primul popas a fost la Suceava unde ne-am luat papa buna buna..si am taiat-o spre Sucevita…As fi preferat ca pe langa hoteul de 4 stele cu piscina..sala de biliard, si tenis de masa sa fi gasit si zapada…dar din asta nu am prea gasit.

asa ca prima zi am fost nevoita sa o petrec la piscina….si vai doamne ce chin placut a fost :P….apa era f calda..piscina era goala..asa ca am fost doar noi care sa ne facem de cap pi acolo…si ne-am facut…. cu ocazia asta  mi-am dat seama ca pot sa inot si fara colac….am inotat la mare in Grecia..dar acolo apa era f sarata si dea,  ma tinea la suprafata…dar pana la urma  am remarcat ca ma descurc destul de bine si in piscina….desi nu am lasat colacul sa se plictiseasa pe margine prea mult timp.

dupa piscina a urmat bauta zdarvana.. un remy …si dupa ..lipsa de somn..deci acum am cam 2 zile nedormite..si mai am un pic si ajung cu capul sa mangai tastele firave.

a -2 a  zi dupa ce am servit un mic dejun copios am plecat la Moldovita…si uite asa am  ajuns la Palma si am gasit si un strop de zapada..bun pt o bulgareala mica…iar peisajul era superb…din pacate nu pot sa pun poze de blog..ca am consumat tot spatiul acordat ..si dupa cum am zis  in alt post o sa trebuiasca sa imi cumpar domeniu…dar dureaza..:P

dupa bulgarit am plecat la manastire…apoi la o pizza buna buna..si inapoi la hotel…..la biliard si la tenis de masa..apoi piscinaaaa!!! si pana nu m-am incretit toata nu am iesit din ea..seara….bauta,  normal…si jocuri..dar de data asta s-a lasat cu adevar sau provocare😛

azi…a trebuit sa ma intorc acasa…ca dea distractia e buna dar se mai si termina…dimineata nu am mai avut timp decat de un biliard mic..si am taiat-o de la hotel..in drum spre casa am trecut si pe la manastirea Sucevita…si uite asa am ajuns home varza.

am ajuns acasa la laptopul meu care  dupa 2 saptamani s-a busit din nou….asa ca maine o sa ma duc sa imi caut calc…ca m-am saturat de laptop si prostii….si uite asa o sa-mi trag o namila de calcularoi zdavan si sanatos care sa ma tina o viata.

Leave a Reply

