fumuri

in ultima vreme mi-am facut un prost obicei de a sta mai mult prin baruri..zic un prost obicei deoarece cand ies de acolo..sunt toata parfumata ..si miros frumos,  ca o scrumiera. De fapt in ultima vreme cand am ajuns acasa, am ajuns cu o durere infernala de gat iar okii ma ustura de mor…si totusi nu pot sa inteleg oamenii care fumeaza.

pe o parte mi se pare interesant ca unii oameni  pot sa traga tampenia aia in ei si sa ramana intacti….e fascinant chiar cum de reusesc…..eu una dupa prea mult fum, sunt cam distrusa o zi intrega..sau o noapte intreaga…sau o noapte si o zi intreaga…iar fumul asta se aseaza peste tot..pe haine ..in par,  pe piele..si in ceteva secunde devii tu o tigara apetisanta.

si totusi …pana la urma de ce nu mai sunt zonele pt nefumatori? ca eu tot nu pot sa inteleg…

Ps:..trebuie sa imi desfac bradul..si mi-e o lene de mor…cine ma ajuta???…..tare lenesa sunt anul asta…..grav!

Leave a Reply

