iar 2012

si uite asa ieri a fost rev’ul pe stil vechi….niciodata pana acum nu l-am  sarbatorit..dar e un bun inceput pt toate..si dupa cum se pare imi place mult anul asta..nu de alta dar vrea sa ii sarbatoresc venirea in fiecare zi…😛

asa ca…alt 2012..alt rev..alta petrecere..alte nebunii .. si cam aceeasi oamenii…si la urma urmei de  ce sa nu sarbatorim venirea anulul noi de 2 ori?..poate cu putin noroc in acest an minunat vine si sf lumii…mult asteptat….si se mai spune.asa “careful what you wish,  you just might get it “..din pacate eu nu mai cred de mult in  povesti  din asta…ce imi doresc eu nu se poate indeplini..dar speranta moare ultima, totusi

si de acum, ca am terminat-o cu sarbatorile pana prin martie asa…sper sa fiu si eu mai productiva….

Astept vara!

4 thoughts on “iar 2012

Leave a Reply

