a venit iarna…

ei bine..a trecut un pic de jumatatea lui ianuarie…si in sfarsit vad si eu un peisaj ce aduce  a iarna….putina ninsoare..putina zapada…dar e mai bine decat deloc….si uite ca daca o mai tine asa  am sa ies si eu la un sanius….o bulgareala.. sa fac un om de zapada…sau ceva…..bine asta sper din luna decembrie si minunea nu s-a intamplat inca…

pana sa ma duc eu la sanius mi-am dat comanda de calculator..ca dea am zis ca o fac si pe asta..si am facut-o, mi-am dus si laptopul la reparat si acum astept cu nerabdare sa imi vina ambele podoabe acasa…dar pana atunci m-am apucat de joace…si cum wow nu merge pe batranul meu calculator ..am gasit un joculet..numit Call of Gods….e o treaba simpaticuta si daca te plictisesti tare ti-l recomand.

si sa nu uitam totusi ca in tara este “revolutie”…am trecut si eu o zi pe acolo…cand inca partidele politice erau mai absente…ca dea..eu nu am nici o treaba cu politica..si nu ma intereseaza chestiile astea deloc…dar ca orice om normal sunt si eu indignata…una din cauza proiectul rosia montana….2 din cauza legii eutanasierii cateilor  de care deocamdata am scapat….

acum sa vedem ce se mai intampla zilele urmatoare….. sper sa ninga ..ninga ninga..ca sa ajung si eu la munte pe undeva😀

2 thoughts on “a venit iarna…

Leave a Reply

