cine are calc?..cine?..cine?

ieri pt 5 secunde am fost fericita..mi-am primit noul calculator…surprinzator a fost faptul ca, comanda mea a ajuns f repede..ma asteptam sa ajunga undeva pe saptamana viitoare dar ieri calcul era la usa.

si uite asa m-am trezit in fata cu o namila de calculator mare si negru…si se spune ca marimea nu conteaza..dar pt mine conteaza f mult…si cu ocazia asta mi-am dat seama inca o data ca imi plac lucrurile mici si finutešŸ˜›

desteapta cum sunt nu mi-am comandat unitatea intreaga ci tot calcul e pe bucatele asa ca ieri 4 ore am incercat sa pun cap la cap minunea….si dupa ce totul era aranjat asa cum trebuie mi-am dat seama ca am muncit 4 ore in zadar..ca nik nu merge…

satula de munca si cu o durere de cap ingrozitoare m-am hotarat sa las treaba pe mana unor oameni care se pricep…asa ca azi calcul va fi dus Ā la cineva mai destept decat mine care Ā sa il rezolve….

si uite asa sper ca de maine sa ma apuc de instalat chestii….windows, programe…si alte balarii..dar pana maine azi pare iar o zi plina…intalniri..petreceri..mers prin tot orasul..sper doar sa mai fiu intreaga la sf zilei.

2 thoughts on “cine are calc?..cine?..cine?

Leave a Reply

