yahoooo!!!

daca vreodata cand zaceam beata muci prin boscheti am zis ca sunt inteligenta imi retrag acum cuvintele…..se zice ca oamenii inteligenti se adapteaza usor  la schimbari…..ei bine,  e clar, eu nu sunt inteligenta…nu reusesc sub nici o forma sa ma acomodez cu yahoo messenger 11.

nu inteleg de ce unii oameni au o tendinta stupida de a schimba chestii….sau bine, fie …..stiu :P……inteleg pe o parte nevoie oamenilor de a munci si de a nu sta degeaba in timpul orelor de program si atunci e normal sa faca ceva..orice…chiar sa strice lucrurile care erau bune…..dar totusi ..pe mine treaba asta ma enerveaza..si cum eu sunt centrul universului..vreau sa inceteze. Clar???

si cum sunt un om care nu a testat windows vista..si nici windows 7 si abia am reusit usor usor sa trec de la windows xp cu service pack 2 la  windows xp service pack 3..nu vreau sa trec nici la messanger 11…na!

dar se pare ca lucrurile nu iese tot timpul cum vreau eu …asa ca vreau,  nu vreau…am messenger 11 :(((….si am zis ca pana la urma o sa ma las de messangerit…asa ca,  daca dispar sa stii ca nu are nici o treaba cu tine..sunt doar satula de toate chestiile astea…

ma gasesti prin zapada😀

Leave a Reply

