redescoperiri

m-am tot plans in ultima vreme ca nu prea mai am timp si chef sa ma uit la  filme..asa si este..nu am mai vazut un film de nu stiu cand..iar doua ore cat dureaza un film mi se pare prea mult..asa ca in ultima vreme am trecut pe seriale..

dar cum sunt f pretentioasa nici din astea nu prea am de unde alege…am cam 2, 3 seriale pe care le urmaresc..si astea care scot episoade din an in paste..asa ca in timpul liber am redescoperit Happy Tree Friends

prima oara cand am vazut acesta mirifica animatie eram prin faculta..si pe atunci ma uitam la MTV, la Rock Zone….iar desenea era inainte de emisiune..asa ca ..vroiam sau nu eram obligata sa ma uit….de cateva zile ma uit la ei nu din obligatie ce din placere…ma amuza teribil….groaznici de sadici pot fi oamenii astea. care s-au apucat sa faca asa o desene….si e clar ca  si eu ma plictisesc f tare.

ca prin urmare nu va recomand cu incredere :))

Leave a Reply

