concert Odyssey

nu am mai fost la un concert cam de anul trecut pe vremea asta…si bine lasam aici festivalurile… deci asa..la un concert intr-un pub fumegand nu am mai fost demult.

motiv in plus  sa merg  la concert  Odyssey.

si uite asa de la 8 pana la 2 dimineata m-am zbenguit prin bar ca o nebuna..ma mir ca nu am febra musculata..nu de alta dar oricum sunt o varza statatoare….deci prea multa miscare ma ingrozeste…..nu-mi place sa dansez si sar si sa ma zbengui..dar totusi ieri am uitat de toate astea.

concertul a fost fain, baietii au cantat bine si au facut admosfera..sonorizarea din parti..dar dea asta e o problema peste tot..si uite asa a iesit o noapte de pomina…nu inteleg de ce totusi dupa o bere,  jumate sunt mahmura rau…dar rau de tot….si ma  si doare capul de mor…asa ca azi o sa dorm toata ziua.

nu-mi vine sa cred…inca put ca o scrumiera….e clar azi am de spalat haine…si uite asa se duce somnul meu…..

 

4 thoughts on “concert Odyssey

    1. da..erau cu chef de distractie si asta a fost fain..pacat ca nu prea era loc de dans…dar pana la urma a fost super si asa🙂

Leave a Reply

