twist and turn

vreau sa vina primavara…..

ai remarcat ca s-au marit zilele?..de cateva zile tot remarc asta…nu-mi place…imi placea la nebunia noaptea care se lasa la ora 5…zilele astea mari vestesc primavara…..mi-e frica de primavara….nu e bine.

gerul de afara si  zapada multaaa   imi amintesc ca inca e iarna….nu-mi place asta…am inghetat de frig..si am impresia ca asa o sa o duc multe zile…. urasc gerul…niciodata nu reusesc sa ma acomodez cu el……..vreau sa vina caldura….

vreau la munte…e clar ca nu vreau sa vina caldura..nu de alta dar nu doresc sa raman fara zapda..toata iarna asta mi-am dorit sa merg la munte….am impresia vaga ca am si mers o data…nu-mi mai mintesc…..dar atunci nu era zapada…..acum daca este…..sper sa profit de ea

vreau sa merg la munte..dar urasc frigul…inghet instant cum ies din casa….deci ce pot sa fac la munte daca e frig?..ajung in varful muntelui si gata,  inghet  si trebuie sa ma intorc acasa…zau asa ..cum sa te distrezi in conditiile astea???..vreau sa fie caldddd…30 de grade daca se poate..aaa..ar fi perfect pt mine.

nu vreau  sa vina primavara…

6 thoughts on “twist and turn

  1. cum adica nu-ti amintesti ca ai mai fost la munte? bbaaaaaiiiii! si ce misto fu!
    lasa ca vezi tu. de ajungem saptamana viitoare, numai ingerasi in zapada vor fi. si poate un diavol… blond😀 si asta-ti vei aminti, sigur!

    1. ei, imi amintesc….imi amintesc..doar ca timpul sterge amintirea aia….trebuie reimprospatata :D…hmmm…diavol blond????…..suna interesant😛

      1. intradevar usor, sa inventam zapada care sa reziste la 30 grade Celsius, e chiar simplu, oare de ce nu s-a gandit nimeni la asta?😛

      2. :)))….deci mai exista inca lucruri care pot fi inventate?….asta e bine….inseamna ca omenirea mai are o sansa :))

Leave a Reply

