pa pa Moli

azi am zis ca ii dau drumul lui Moli sa plece….si daca am zis,  am si facut asta….am vrut sa ii dau drumul..dupa nu am mai vrut, mdea poveste complicata….. dar pana la urma Moli e o incapatanata si a plecat singura…deci a plecat!

oricum Moli e o dulce…a fost una dintre cele mai cuminti ciorute pe care le-am avut si am avut destule…si sper sa fie bine…..ma simt pustie fara ea deja…..dar la cum am vazut-o de fericita cu celelalte ciori stiu ca o sa fie bine…

daca tot am scapat de cioruta era cazul sa nu ma intorc acasa cu mana goala..si cum ma plimbam asa pustie pe strazi m-am gandit sa ii trag o vizita tanarului care imi repara laptopul….ca dea tot eram in zona si nu i-am mai vazut fata dulce de un car de ani….si m-am dus sa ii fac o surpriza.

dar  cea surprinsa am fost eu…a doua oara pe ziua de azi.

cand m-a vazut tipul vesel mi-a zis ca laptopul meu e ok..si ca nu are nimic….prima tendinta a fost sa ii explic ce anume are laptopul totusi….poate nu s-a prins baiatul…ca dea….stiu sigur cat de busit e……apoi am incercat doar  sa inteleg de ce, daca laptopul meu nu are nimic a stat la el,  la reparat 2 luni?…si ma intreb..daca azi asa,  din greseala nu ajungem la el..oare cat il mai tinea?…..oricum stiu ca barbatii nu trebuie intelesi, ci doar tolerati…asa ca,  nu am mai zis nik…mi-am luat calcul si am tulit-o acasa.

cum nu ma asteptam sa ajung acasa cu laptop,  nu mi-am mai luat geanta cu mine…deci a trebuit sa ma plimb aiurea   prin tot orasul cu laptopul in brate…..si l-am strans ..si l-am strans tare….si cred ca atata afectiune nu am mai oferit demult nimanui…..si tocmai pt ca am ajuns acasa rupta nu vreau sa mai ies afara azi…

asa ca ..nu am sa deschid laptopul,  promit!….pentru  ca  nu vreau sa  ma conving din nou ca are probleme…..nu de alta, dar am promis ca asta e ultima data cand ii vad fatza tipului care mi-l repara….si nu vrea sa ajung din nou la el sa ii  dau laptopul de cap si sa-i arat problema……nu azi, ..nu maine….nu in viata asta….gata…am depasit momentul.

e gol…..si totusi …m-am trezit cu o pisica……..

Leave a Reply

