can i be your drago’bitch?

azi e dragobetele…o zi din aia …ca oricare alta dar totusi mai speciala pt unii….pt cei care sarbatoresc dragobetele le zic sa se distreze…eu azi iar am o zi plina, treburi  multe si alergatura….sper doar ca tarziu in noapte sa am timp de un filmulet in lumina lumanarilor si de un pahar de vin….desi ma indoiesc ca o sa am timp de relaxare……oricum speranta moare ultima…..

ar merge si  un joculet…..  de wow m-am lasat cam  de un an……dar am gasit ieri o treaba care aduce mult cu wow..ii zice Allods,  nu prea am avut timp de joace zilele astea…am intrat doar asa un pic….si mi se pare tare simpatic…pt pasionatii si disperatii de mmorpg-uri..il recomand..

maine plec departe…cred ca am intrat in faza aia …nici un weekend  acasa :)))….gata,  de acum vine primavara….incep si  starile alea tampite….si cheful de plecat aiurea….halt mich!

Leave a Reply

