planuri si dorinte

zilele astea au fost groaznice…mult de munca …alergatura de colo colo….nu am apucat deloc sa ma bucur de aerul de primavara…desi tot ce mi-am dorit a fost o plimbare nocturna…acum ca nu mai e ger..si pot sa ma pierd pe starzi aiurea ore intregi….dar nu, ..am impresia ca noptile mele o sa fie pline de munci pt mult timp.

si printre atatea lucruri aiurea se intampla si chestii faine…. o iesit din tara.poate…luna viitoare….am 2 variante….acum sa vad ce tara aleg…..dar pana luna viitoare sfarsitul de martie o sa ma prinda in brasov….nu stiu,  sper  macar ceva  din toate planurile sa iasa …nu am stare!..nu am stare!…nu am stare!

si cand ma uit afara si vad ca ninge….ce treaba mai e si asta?….

Leave a Reply

