nimic

visez la primavara si m-am trezit in iarna…ninge linistit….iar si iar si iar…..ma uitam  asa ca acusi suntem la mijlocul lui martie…cand a trecut anul asta?…

ei ..vine Pastele si planul meu de a ajunge de Pasti in Londra a esuat…asa ca trebuie sa mai intarzii o luna…de ce e Londra asa departe?……ramane totusi  Kiev….e singura varianta mai ieftina si pe care mi-o permit cat de cat  acum….dar simt ca si el se prabuseste……prin vara ar fi Dubrovnik, pe care vreau sa-l vad din vara trecuta cand am ales Grecia in locul lui….

excursii in tara?… nici nu cred ca mai poate fi vorba…..sunt atatea varinate… cum pot sa aleg?….cate chestii la care nu pot sa renunt…daca vrei prea multe chestii nu iese nimic, nu?….

e cazul  sa fiu realista….de ce nu reusesc oare?

 

8 thoughts on “nimic

  1. e vorba de bani doar. (si la mine si de timp :D) dar nu te speria ca anul asta promite multe iesiri, nu asa pare?
    e bine ca vrem, asta e primul pas. si recunoaste, pana acum ne-a mers bine…🙂

    1. par f multe iesiri….si par si faine…..ma mir si eu ca pana acum ne-a mers bine….ce ne-am propus am cam facut..eu …ador sa plec aiurea :)))

      1. Bah, eu propun sa ne bagam la loto pe sisteme. Stiu ca se mai obisnuieste prin institutii….Fiecare da cat are si in eventualitatea unui castig se calculeaza foarte usor cota care ii revine in functie de suma pusa😀 Inca mai am lozul castigator😀

      2. ce ideei ai tu…am putea incerca sa jucam odata toti..dar cum sanse nu sunt de castig……pastreaza lozul castigator..cu ala o sa mergi in Kiev😀

Leave a Reply

