aparitii misterioase

se intampla cateodata….nu foarte des, nu foarte rar… sa ma trezesc cu vanataii sau zgarieturi pe care habar nu am cand le-am produs…

bine, bine..stiu ce vei spune acum….daca zbor noaptea aiurea din capac in copac….sau bat in lung si in lat aleile pustii in cautare de victeme inocente asa imi trebuie…si bine..nici victemele astea nu stau linistite sub atingerea rece a mortii..mai riposteaza si ele…se zbat si mai lasa urme misterioase pe corpul meu fargil….dar pe langa aceste urme pe care le stiu foarte bine si nu le pot uita…..mai sunt altele….necunoscute, aparaute ca din senins….ca o minune…….ce cauta ele pe mine?..cine le-a produs si de ce?….care e scopul lor?….sunt doar cateva din intrebarile care vor ramane fara raspuns…

si cate lucruri se pot intampla, cu tine…fara sa stii….

ce dimineata frumoasa…vad un pic de soare….deci exista!

11 thoughts on “aparitii misterioase

      1. sa stii ca si eu ma gandeam la fantome….dar speram sa nu fie ele.totusi….acum ca vii si tu si spui la fel…..ma temmm:((((….i need a hug:(((((

        ba te plac…..dar nu te gasesc…..te ascunzi bine…:D

  1. La mine apareau dupa nopti stropite din belsug cu alcool… Asta ma face sa ma intreb ce pana mea ai facut aseara fara noi?! Umbla vorba ca nici la sedinta nu ai fost, deci ai inceput devreme, nuh?! 3:)

    1. ati fost fara mine la descarcat :((((((((…ce raiiiii….asa ca mi-am inecat amarul in alcool….nu cred ca am sa pot sa imi revin vreodata :((

Leave a Reply

