pierduta in noapte

in sfarsit a venit primavara..se simte in aer..incepe sa fie cald si frumos….si ce dor mi-a fost de asta…abia acum imi dau cu adevarat seama cat de mult am vrut sa se termine iarna asta lunga.

ieri a fost vineri…dar cred ca stii asta…a fost o zi plina pt mine….si oricum destul de naspa…dar care nu putea sa se termine mai frumos decat s-a terminat…..cu bere..iesiri nocturne si vampire diaries pe care il astept de 2 saptamani😛.

daca tot vorbeam de picnic noapte in padure..am si iesit la unul….bineinteles ca lipsea padurea cu desavarsire..dar ce ..picnic pe campuri nu se poate? :)…si  nici nu a contata ca lipsea padurea atat timp cat aveam noapte si stele…aaa.si sa nu uitam de ciocolata :P…

imi imaginam un picnic undeva ..la ipotesti..langa lac…intr-o noapte calda…..inconjurata de padure si de  intuneric …admirand o luna plina superba….dar pana ajung la ipotesti  am avut un inceput de picninc…care dupa parerea mea a iesit super…mai vreauuuu!!!!!!!!!! :P…..

azi iar e zi plina….dar o sa se termine cu relaxare la un film…iar la ziua de duminica nici nu vreau sa ma gandesc…..sau vreau?….dar..toate trec….si peste 2 saptamani ajung la Brasov…abia astept…..sper doar ca astea 2 saptamani sa treaca repede…

2 thoughts on “pierduta in noapte

  1. abia incepe vremea frumoasa, vei vedea ca vor fi iesiri mai multe, nu te nelinisti.. sper sa nu te plictisesti…:)
    va fi si gratar. si vor fi si stele. nu cred ca la ipotesti ca e mai greu cu noi toti acolo… dar stai sa vezi cate putem face…
    mi-e dor de vara! si nu numai…

    1. ce frumos povestesti ….asa sa fie…abia a inceput primavara si sper sa facem chestii faine..
      te cred ca ti-e dor de vara ( si nu numai..)……si mie imi e…dor de vara..:P

Leave a Reply

