totul moare….

de-a lungul timpului …am ingropat incet incet..dorinte dupa dorinte…..am spus ca am ramas fara nici una….dar am mintit…din nou…..treaba specifica mie de aftfel:P

am cautat adanc in stafundul sufletului meu….si am gasit acolo…gravata pe el….prima, si unica mea profunda si mare dorinta. Statea acola..singura….uitata… timida..ascunsa.

de 20 de ani tot ce mi-am dorit cu adevarat a fost un borcan de caramel de 1 kg…sau de 500 de gr..sau de 250..ei hai  fie…nu sunt pretentioasa..si marimea nu conteaza pana la urma..

in fiecare noapte cadeam in genunchi si cu lacrimi in ochi ma rugam asa ” ooo Doamne….oooo Doamne….da Doamne un borcan de caramel….si voi fi a ta,  supusa pe veci….dar  my weak prayers nu m-au putut  ajuta …asa ca am renuntat la ele si am cautat ajutor in alta parte.

si daca fortele divine nu s-au lasat induplecate …cine te mai poate ajuta???…..ei cum nu stii?….Mos Craciun normal!

profund indurerata i-am trimis scrisoare dupa scrisoare…dar….nici un borcan de caramel nu a ajuns sub bradul meu ……asa ca….azi 23 martie 2012….m-am hotarat sa-mi ingrop si acesta ultima dorinta….de acum inainte voi fi un om fara dorinte…..si daca tot am sa ajung la noapte in cimitir..am sa-mi lasa dorinta acolo.

adio..iti spun si tie…iubitul meu borcan de caramel…si ce pustie o sa fiu fara tine….

Leave a Reply

