jurnal de bord-Brasov

am plecat in sfarsit din bt ..dupa multa alergatura..pa pa bt..ne vedem duminica….

sfor sfor ..dorm linistita…

am trecut un pic de Bacau…e bizar , ninge…destul incat sa se depuna un pic… sunt nori grosi peste tot si pare mai mult un peisaj de toamna decat de inceput de primavara…copaci uscati..frunze multe  aramii cazute pe jos…nimic nu e verde…

incerc sa citesc ceva dar nu reusesc..:P… din pacate de data asta mi-am ales ce-a mai proasta carte cu putinta, desi nu asta a fost intentia mea…si ma mir totusi ca am reusit sa citesc 100 de pagini din ea….o pierdere totala de timp…asa ca refuz sa mai inteleg ce scrie duduia aia acolo…deci na..nu mai am ce citi …pacat totusi…sper sa imi revin vreodata.

un caine sta in fatza unei porti….e trist…

mergem…am scapat un pic de ninsoare…acum e un fel de lapovita..din ce in ce mai bine….

Onesti….un om pescuieste..e nebun..pe frigul asta?…..linie de cale ferata…gara….tot timpul mi s-au parut romantice garile…mi-e atat de  dor sa merg cu trenul…

oprire..am gresit drumul..ne intoarcem😀..asa ne trebuie daca ne sta capul la prostii….padurii…copii care vand ghiocei…ciupercute..urzici..etc…inghet doar cat ma uit la ei…in partea asta de tara nu a venit primavara…e clar m-am imbracat mult prea subtire pt vremea asta.

2 ore pana la Brasov….ma doare spatele groaznic..un masajjjj???? ..merit eu oare????   :((((

munti, munti in sfarsit…mari si frumosiiii….adorm!

berze.. stau pe camp..ce draguttt!!!

am ajuns in varf de munte…serpentine…soare in apus si multa zapada…merge de o bulgareala ..daca nu as fi atat de satula de iarna.

Brasov in sfarsit…am ajuns..credeam ca m-am facut una cu bancheta…ma dor toata ..batranetiile astea.

mancare,  bautura cat cuprinde,  vorbarie multa ..tarziu si noapte….urmeaza somn…maine e o zi lungaaa…abia astept plimbarici in iubitul meu Brasov. nb.

ok…m-am trezit..nu pot sa spun ca am dormit f bine..nu pot  sa dorm cand imi schimb patul, desi eram destul de obosita…papa bun..bautura de dimineata, :D….un pahar de tarie, din pacate pt mine,  eu nu beu tarie..dar nu pot  refuz…asa ca beau… e o chestie faina….nu e f tare. yamy..bun bun…..e clar daca o tin asa pana deseara sunt pe 7 carari deci nu mai raspund de faptele mele.

pana la 4 sunt ocupata..dupa urmeza plimbarici aiurea prin Brasov…si eu care plangeam ca pierd ora pamantului…acum mi-am dat seama ca e si aici:)))….deci la ora pamantului am sa fiu in piata sfatului…bestial :D….mi-e dor de soare.

4 -am ajuns acasa..ma incalzesc putin si plec….2 ore mai tarziu ne pregatim de ieseala…am vrut sa mergem la Peles…Bran sau Rasnov..dar toate se inchid la 4…ce tampenie!..desi le-am vazut pe toata ..mi-ar fi placut sa le revad….ramane pe maine…sa vedem ce alegem..o sa fim cu graba oricum..:P

plecam la plimbare prin Brasov….sa vedem unde ajungem….

am ajuns aproape de piata sfatului..me plimbam in parculet..si yote..am ajuns la raliu :D…hihihi….o multime de masini dragute si baieti mistoace ..nu ma rapeste unul si am duce departe?😛..se pare ca nu!…….facem poze cu masinutele si o taiam spre piata.

ne plimbam pe aleile frumoase..admiram cladirile vechi…ajungem la biserica neagra.

8:30 …se apropie ora pamantului…ne alaturam multimii adunate…nu sunt f multi …se aduna si organizatorii  cu afise si lumnari pe care le aseaza frumos in cerc..pt 15 minute nu se intampla nimic..liniste., intuneric si atat….niste tampiti de la usl gasesc ora pamantului drept un moment prielnic pt campania electorala…asa ca ..se aduna in nr mare si impart fluturasi…..urat..f . f  urat!…urac tot ce are treaba cu politica..de orice culoare ar fi ea.

incepe o sceneta…abia se aduce ce se vb….oamenii uita ca nu au microfon si vb ca pt sine..apoi urmeaza un concert folk…niste baietii si cateva fete cu chitari  incep sa cante…normal..nu se aude nimic..in plus tipii sunt f distrati..uita cuvintele..nu stiu ce piese urmeaza sa cante si se prapadesc de ras….deci organizare din parti..dar pe o parte e mai bine asa..e mult mai natural tot..mai boem…am inghetat de frig asa ca o taiam spre casa….pe starzi luminile sunt stinse….super fain.

ajungem home…bem, mancam, urmeaza nani…maine plecam spre casa….trezirea la ora 8?????…asta e crima!!!

iar dimineata?….ninge ninge linistit….s-a depus pe starzi..pe case… pe masina:(….plecam repede spre Peles…nu am mai vazut niciodata Pelesul iarna…..am venit in Brasov in martie….am plecat in aprilie..am stat in Bv o luna?😀

e lung drumul pana la Peles dar ajungem ….parcam si o luam la pas pana sus…ajungem la castel si avem de ales intre 3 tururi..alegem sa vizitem parterul la Peles si Pelisorul..si asa fi facem…amandoua arata super….nu mai povestesc de ele. trebuie vazute……pacat ca nu pot pune poze….

dupa ce vizitam toate o taiam spre casa…

lung mai e drumul asta….multe popasuri…se lasa noaptea….

in sfarsit acasa….sunt franta…ne vedem maine!

Leave a Reply

