i need a fairy!

se apropie Pastele…se simte in aer….toata lumea e agitata …bat covoare…umbla aiurea pe starzi ….si eu ma agit ca jeleul in lingurita…dar din pacate cam atat fac ..ma agit degeaba…..cu practic nu fac nimic …si nu stiu de ce am impresia ca e mai bine asa..:P

ca de fiecare data inainte de sarbatori trebuie sa faci tot felul de lucruri fara sens si nu inteleg de ce… si uite asa toate sarbatorile sunt la fel…..desi sunt foarte  diferite…..si singura parte frumoasa este ca in sfarsit s-a facu un pic mai cald…si e  de bine.

o sa urmeze zile libere in care am sa dorm multtt si bine….am sa mananc tot ce gasesc….si am sa ma fac cat o vaca, in sfarsit….am sa fac puzzle si am sa citesc….am sa vad filme….si am sa ies la pascut iarba verde pe undeva pe campuri…dar de ce trebuie oare  sa muncesc atata pana cand toate astea o sa devina realitate?😀

trebuie  doar sa ma duc sa cumpar vin si apa….oare de ce treaba asta mi se pare imposibila?

Leave a Reply

