zilele bt-ului

zilele astea toate,  sunt zilele bt-ului…..nu am mai mers demult la zilele orasului pt ca mi se pare o porcarie…era o perioada cand eram prin iasi si mai ieseam la concerte de genul asta…dar atunci chestiile astea erau mai noi si mai faine…acum..in afara de multa aglomeratie.. mizerie si zgomot  aiurea nu prea mai gasesti nimic….mese intinse pline de oameni naspa….carne cat cuprinde..si sa nu uitam meat is murder😛..si bere…..bla

ieri am ajuns prin zona cu alte treburi..una era ca trebuia sa filmam un clip cu cei de la Fara Zahar…2,  era concertul  Ota pe care chiar vroiam sa il vad.

si uite asa pe la 6 am plecat toti sa ii cautam pe cei de la Fara zahar si sa filmam clipul care a iesit f bine , dupa parerea mea…ramane de vazut la montaj :))…..iar baietii au fost f de treaba….asta a fost o parte buna..un punct  ochit…caci concertul Ota am reusit  sa il pierd dintr-o prostie….si nu mi-a placut deloc treaba asta.

Cum pe afis scria ca,  concertul incepe la ora 9, …. la 9 face ceva eram si eu prin zona..dar se pare ca am ajuns tarziu….concertul a inceput la 8:30 si uite asa am pierdut toata treaba….fiiind frustrata rau am ramas un pic la concertul Fara zahar apoi am taiat-o spre o terasa…..dar cum orasul era plin de lume …cu f mare greu am gasit ceva unde sa pot beau si eu linistita o limonada…..apoi acasuca si somnic..bun bun bun.

azi e ziua blogului meu… face 4 ani….sa ii urez la multi ani?….nea…anul asta nu ii mai urez nik…

Leave a Reply

