depresie postKiev

greu mai sunt de multumit femeile astea..pana acum vroiam sa scap de ploi,  de frig, vroiam soare….acum cu greu,  greu,  greu reusesc sa ma acomodez la caldure asta infernala.

de cand am venit de la Kiev tot ce mi-am dorit a fost o zi intreaga in care sa nu fac nimic….in care nici macar sa nu parasesc patul..dar nu a fost sa fie…speram macar weekend-ul sa fie mai relaxant..dar de unde?….si cand ma gandesc ca maine e luni…

pana la urma sambata a fost plina de chestii si alergatura…..dar seara s-a lasat cu plimbarici pe racoare….si cu ceva carabusi…..dupa o noapte infernala…a venit si dimineata..si am plecat si eu la galeriile de arta sa ma bucur de expozitia de fotografie nud….din pacate ma asteptam la ceva mai mult….dar na..cred ca sunt prea pretentioasa in ultima vreme…….apoi am profitat un pic de racoarea diminetii si m-am dus in parc sa ma dau cu hidrobicicleta….prima data pe anul asta…si mi-a prins super o mica balaceala…mi-e dor de mare…asa pe apa macar imi mai trece dorul….

inca putin si vine seara…ma duc sa imi inec amarul intr-o bere…..

nu uita ..de pe 18 pana pe 30 mai incepe campania de sterilizare gratuita a cateilor, cu sau fara stapan din bt ..te asteptam

Leave a Reply

