gri

nu ma visez decat pe balcon..la soare… cu un pahar rece de socata, cu o frunza proaspata de menta…si cu o carte buna….asta da relaxare, nu?…dar nici de asta nu pot sa am parte…….desi mai bine  m-as visa la mare pe nisip…asta e tot ce imi doresc  dar nu ma agit ….stiu ca tot ce imi doresc se implineste ….asa ca sigur anul asta o sa ajung la mare ….prin iarna probabil…dar oare mai conteaza cand ajung atata timp cat ajung?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

se spune ca animalele seamana cu stapanii lor…stapani e mult spus pt ca nici un animal nu are stapan…..dar unii au impresia ca sunt stapani…dea……ei bine….cred ca si cioara mea seamana perfect cu mine.. de ce?…pt ca e lenesa si rea….

desi acusi face un anisor si ar trebui sa se maturizeze..cred ca lenea nu o lasa…de fiecare data cand ma duc la ea si ii pun mancare in tavita…ea se uita la mine….casca un cioc mare si incepe sa dea din aripi frenetic….si nu se linisteste pana nu ii bag toata mancare in cioc….si de ce?..pt ca ii este lene sa pape singura…..desi poate sa pape singura.. …..dar nu vrea…pt ca e rea….ah ce bine seamana cu mine!..nu-i asa????…….si uite asa daca  tot nu imi plac copii  m-am trezit cu un copil…mare!….vreau, nu vreau!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

niciodata nu m-am considerat desteapta…..pt ca  nu sunt!…dar in ultima vreme incep sa cred din ce in ce mai mult ca exista oamenii multtt mai prosti decat mine….si eu care credeam ca treaba asta e imposibila….. damn!…inca un vis spulberat!..la fel ca si acel vis cu  prajitura cu caramel…..

Leave a Reply

