iunie

a trecut si 1 iunie si nu putea sa treaca fara putina distractie…desi planul meu pt aceasta zi magnifica a fost mare..nu a prea iesit asa cum am vrut….a iesit mai bine :P…….am vrut sa ma dau cu hidrobicicleta….dar surpriza..hidrobiciletele erau pline..pline cu ce?..cu copii..normal…si uite asa daca nu mai esti copil singura distractie care mai ramane valabile..implica alcool,  droguri..si tigari…pt ca dea noi  astea mari in leagane nu avem voie..in barcute nu..sa desenam pe asfalt nu ….deci..am cam ramas fara optiuni aici.

daca faza cu hidrobicicleta a picat..am tras o mica plimbarica prin parc si dupa m-am infipt intr-o inghetata….yamy yamy f buna..apoi am plecat sa vizitez o expozitie dar la iesire  am primit cel mai frumos cadou de 1 iunie….o ploaie din aia de vara sanatoasa care ma facut varza…. foarte fain..imi era dor de o ploaie  din asta adevarata.

spre seara avem multe  planuri marete..dar in loc de ele…am descarcat o duba cu mancare pt catei..si uite..in cazul in care vroiam sa slabesc kg care l-am pus pe mine cand am savurat inghetat ..am reusit😀

si cum nu mi-a ajuns leneveala s-a intins distractia si pe 2 iunie…cum dimineata a fost plina de munci si alte chestii am lasat seara pt distractie….. bineinteles ca nu au lipsit nici  de data asta hidrobicicletele..hihihi si ce fain e sa te plimbi cu hirdo. cand pedeleaza altii :)….seara s-a adunat gascuta  si  s-a facut  prajitura cu caramel..si noroc ca nu a trebuit sa fac eu prajiturica, pt ca cu ocazia asta  a si iesit ceva…..si ceva f bun inca…yamy e buna prajiturica cu caramellll….

si uite asa pana spre dimineata am papat prajiturica si ne-am uitat la desene animate ca doar e  petrecere pt 1 iunie.

azi e duminica..e soare si e frumos….o adevarata zi de vara asa cum trebuie…pe care intentionez sa o petrec mai mult pe afara si pe la plimbarici…

yahoo..oficial a venit vara😀

Leave a Reply

