sfarsit

am mai terminat o  saptamana ..a inceput una noua…sa fie si  un nou inceput oare?

vineri trebuia sa ajung la concet Ota…dar pt a doua oara l-am ratat…jumatate a fost vina mea..jumatate a altora care m-au informat gresit si tot asa…bineinteles ca dezamagirea a fost mare cand am aflat ca nu mai sunt bilete si iar ma ramas cu buzele umflate..dar asta e..probabil a 3 oare am sa reusesc mai mult…sau poate nu..oricum daca mai ratez un concert ..ma declar un fenomen nereusit.

sambata a fost superba..vreme buna..soare , cald…  multa iarba verde..si liniste…parca e tot ce am nevoie acum…..o zi atat de placuta nu am mai avut demult..dar a trecut repede.

duminica a fost votul deci macar de acum am scapat de toata galagia de pe strazi…si de  oamenii….de afise …de tot……au fost ploi….au fost plimbarici si joace..asa cum e duminica.

azi yahoo ce zi buna..si cum incep saptamana asa o  si termin?:D…sper ca da… o zi calda…plimbarici, soare….vesti bune….intalniri cu cunoscuti si discutii interminabile…si mi-am luat tricou…iar de acum voi sta in bezna plina de stralucire, necrutatoare ca un jungher :D

si visez la vacanta.

 

Leave a Reply

