nebuni de iunie.

ya ya..se pare ca si la 30 de ani tot tineri si frumosi suntem…..majoritatea prietenilor mei sunt casatoriti ..au copii si joburi serioase…dar mai sunt unii razvratiti ca si mine care nu vor deloc sa se aseze la casa lor….asa ca, aseara m-am asezat eu…la casa lor.

si cum in ultima vreme ma balacesc intr-o monotonie genera si distractia se lasa cam mult asteptata, mi-a placut la nebunie sa imi amintesc de vremurile cand facem numai prostii.

e fain sa te reintalnesti cu prieteni vechi pe care nu i-ai vazut de ani de zile…sa vezi ca in tot aceste timp nu ne-a separat decat distanta….sa razi atat de mult o noapte intreaga  incat sa nu iti dai seama ca noaptea a trecut de mult si ca a rasarit soarela…..si ca maine totusi e o zi de munca…

si app..am stralucit in bezna ca un  jungher…si sunt franta dupa atata stralucire:)))…azi dorm toata ziua….am spus!

Leave a Reply

