Pe la Prut.

E vara….soare ..cald..si e balaceala… ieri am fost toata ziua pe drumuri..azi am fost toata ziua pe drumuri..maine am sa fiu toata ziua pe drumuri..si uite asa nu mai apuc sa stau nici jumate de ora la calculator…sa scriu pe blog…sa vad un film..sa joc un joc?…omg nu am mai facut asta de 1 an acusi….e grav :D……am impresia ca trebuie sa imi iau o vacanta de la atata vacanta…suna bine, nu?…sau nu prea?….

Azi am ajuns pe la Prut..si daca tot nu am reusit sa ajung la mare, inca..mi-am tras marea mai aproape..si m-am balacit nevoie mare pe o vreme superba.

In sfarsit am scapat de ploi..nici canicula nu a fost si apa a fost perfecta..si na!..nici nu m-am bronzat…asta e bine nu?…..am papat pizza..am baut socata..am jucat carti… m-am dat cu barcuta si m-am balacit cat a incaput..iar maine o iau de la capat….alta zi..alte distractii ca doar asa trebuie…nici o zi fara o nebunie..ca acusi vine toamna si ma apuc de hibernat…..iar azi am avut parte de nebunii din plin:)))..sper ca ziua de maine sa fiu totusi…mai linistita😀

Noapte buna!…in noaptea asta nu bantui…deci puteti dormi linistiti.

PS: Incep sa inteleg de ce ziceai odata ca nu mai tii pasul cu mine….incepu sa cred ca nici eu nu mai tin pasul cu mine😀

Leave a Reply

