inca 2 si ma duc…

Ieri a fost o zi faina…in sfarsit nu m-am mai topit de cald…nu am mai fost nevoita sa ma scurg pe fiecare cladirire care avea putina umbra….nori frumos si speranta de ploaie….spreranta care a murit usor..pt ca ploaia nu si-a facut aparitia.

Prima partea a zile a fost ocupata cu cateii…dar pe racoare a trecut repede si am avut si chef de munci…deci a fost fain…dupa ce am terminat cu catelusii am plecat in oras si m-am innoit…ca dea mai trebuie si din astea din cand in cand….seara s-a lasat repede…si mi-am petrecut-o cu hidrobiciletele in parc……cu plimbari lungi si vorbarie multa.

Si uite asa  se lasa si intunericul…de ce imi place sa umblu noaptea aiurea pe starzi?…in primul rand pt ca urasc oamenii si vreau sa scap de ei….de obicei noaptea starzile sunt pustii….dar nu si in ultima vreme…cand vezi mai multi oamenii plimbadu-se aiurea noaptea decat ziua….si cum fericirea mea de a scapa de ei s-a dus….m-am oprit la o terasa unde mi-am inecat amarul intr-o bere rece si amara….bex..urasc berea!

Cum beam de zor si vb prostii ( nu de una singura).. ne-am dat seama ca sunt sinzienele…si ca dea..putem face vraji…..si desi eram rupta de oboseala si nu prea mai avem chef de nimic decat de somn….mult dupa miezul noptii m-am trezit facand vraji…bineinteles ca nu mi-am vazut ursitul….nu l-am visat….si nici nu-l voi visa…spre din tot sufletu ca el sa nu existe……ca daca exista…am sa fug mancand pamantul….si recunosc ca nici nu vreau sa-l vad ca nu ma prea intereseaza….dar vrajile intr-un fel sau altul au fost nostime de facut…desi sunt cam plictisita si de ele in ultma vreme….nici o chesteie nu mai este serioasa…si eu sunt f neserioasa in ultimul timp….

Lasand vrajile si porcariile deoparte..a mai trecut  o saptamana….inca 2 si am duc….in vacanta….sper.

Si mai sper ca azi o sa se contureze primele planuri de vacanta..ca deocamdata nimic nu este sigur.

Leave a Reply

