Foklquesc

In ultima vremea viata mea virtuala lasa de dorit..abia mai apuc sa stau la calc..2-3 ore cel mult….in rest sunt in toate partile….asa ca nu prea mai am timp sa scriu pe blog..nu prea mai am timp sa vb cu lumea pe mess  :(….nu prea mai am timp de joace…iar de filme..nici nu mai zic…mi-e dor de toate astea …sincer  cred ca incep sa am o viata ..si ma sperie  :(

Vineri  trebuia sa ajung la  Seri Melancolice Eminesciene…dar…am fost la tara….si a fost foarte fain..desi recunosc ca nu-mi place la tara…nu stiu de ce…dar nu mi-a placut niciodata…..casutele ma deprima…imi place la bloc….dar vinerea asta a fost super….chiar mi-a prins bine o schimbare de aer…sper sa mai ajung..ca la cum sunt de imprastiata ……nimic nu mai e sigur…

Sambata trebuia sa ajung la Seri Melancolice Eminesciene……dar….nu am mai ajuns..am fost in toate partile..ba la cateii..ba..am plantat flori….dada..mi-am amintit ca am facut si asta….nu am mai facut asa ceva pana acum..a fost nostim…m-am mozolit cu pamant toata….m-am facut ca o poarca.. si ce mi-a mai placut….a fost nostim….si apoi pana tarziu in noapte am facut chestii gospodaresti….din care sper sa nu mai fac vreodata…nu-mi place sa fac teaba…eu sunt lenesa si rea ….nu e destul de clar oare???

Duminica trebuia sa ajung la Seri Melancolice Eminesciene…..si…Aleluia..Aleluia….Aleluuuuiaaaaa!!! am ajuns…..am plecat la 6 si am ajuns la 1 noaptea  acasa..cand am luat perna in brate si am sforait pana dimineata……dar cum fu  la serii melancolice?…pai bine….fu folk cat a incaput….la inceput au cantat niste copilasi care mi-au placut…sau nu…..apoi a urmat trupa Zari, Icarus si Vasile Seicaru….mie mi-a placut…..si asa ma plangem ca nu ajung la concerte anul asta….asa ca mi-a prins bine seara de ieri….ce nu mi-a placut este moleseala asta a publicului…..oameni abia aplaudau..abia cantau….abia faceau de toate….si toti pareau plictisiti…..mi-e dor de festivalul de la Sighisoara…unde seara la concertele folk era o nebunie….ieri nu a fost o nebunie….dar a fost frumos…

Saptamana asta ma sperie..sau macar o parte din ea….care o sa fie iar plina…cu treburi..cu fugareala…cu toate astea….si totusi ..sper ca saptamana asta sa nu se mai termine…

Sa ma laud  oare ca m-a piscat o chestie de picior si mi-a facut o buba uriasa?….eu am zis ca e un tantar urias dar martorii spun ca era un balaur cu 7 capete….si incep sa ii cred..ca dupa cum arata buba nu e facuta de o  creatura de pe pamant…multi se mira ca am supravietuit atacului balaurului……ma mir si eu cu ei….dar nu are sens sa ma laud cu asta….chiar nu are….deci nu ma mai laud.

Leave a Reply

