Bulgaria-Nessebar

Da, iubesc Bulgarie mult de tot….

Azi dimineata tare.. tare dimineata…..am ajun si eu din nou in Romanica noastra….si uite asa m-a palit depresia de nu ma vad bine…..si in toata nebunia asta incerc sa scriu ceva care sa aiba sens…sunt obosita….dar hai sa o luam cu inceputul.

Pozele le-am incarcat pe : http://wowjoserver.wordpress.com

Prima zi- drum lung  si Nessebar.

La trei eram in picioare si alergam de colo colo harnicuta ca o furnicuta…ca dea plec la mare…pe la 4 si un pic am sarit mandra in masina si am luat drumul  greu  in piept. Desi soarele stralucea sus pe cer si canicula era in toti in masina era placut deci nu am murit de tot de cald.

Am mers bine..am trecut vama rapid si la 6 seara eram in Nessebar. Ne-am invartit cat ne-am invartit pana am gasit hotelul dar pana la urma l-am gasit si asta e tot ce conteaza..Ne-am cazat repede si ne-am luat in primire camera care arata super. Daca aveti treaba prin Nessebar va recomand hotelul Kamenec..preturi bune…mic dejun inclus..nu f bogat dar merge, si camerele foarte ok.

Cum soarele apunea de zori am tras si noi o fuga pe plaja..unde ne-am bucurat de mare un pic ..am baut bere si apoi am luat-o asa usor spre Nessebar  in partea veche a orasului, cea cu ruine. Ne-am plimbat si aici …am privit peisajul superb si luna…si rupta de oboseala am ajuns acasa unde m-am cufundat intr-un somn adanc…

ziua 2- Baie, Nessebar..si Sunny Beach

Cum am facut ochi am taiat-o la micul dejun si apoi tusti in mare ca nu mai puteam astepta..la cat am tanjit dupa o balaceala. Plaja superba cu nisip fin..fara pietre ….fara scoici…apa curata fara mizeri prin ea, fara pietre.. fara alge…nici nu cred ca putea sa nimerim mai bine de atat.

Pana la 12 ne-am bucurat de soare, mare si valuri si am inotat cat m-au tinut puterile…si nu m-au prea tinut…dar tot m-am zbatut eu prin apa pe acolo. La 12 cum soarele frigea bine si a incins nisipul am taiat-o iar  in Nessebar, in partea veche ca sa o savuram si pe lumina. Ne-am plimbat printre ruine..am admirat marea si am baut o bere si uite asa s-a facut 5 deci iar e ora de plaja.

Am stat in apa pana pe la 7 cand deja pt mine era frigut..apoi cum a apus soarele am plecat spre Sunny Beach. Cum arata Sunny Beach’ul? dupa parerea mea arata incredibil de bine…bulevarde pline..hoteluri luxoase ..un parc  de distractie cu tot felul de porcarii prin el..si recunosc ca m-as fi dat in toate…dar…na ..bugetul meu era mai restrans :D….terenuri de minigolf…baruri de noapte, piscine superbe….arata f frumos….recunosc ca m-am cam ofticat ca nu am bani pt toate dar mi-a trecut repede si m-am dus la culcare….

Ziua 3-  Burgas, Sozopol

Am sarit peste baia de dimineata de data asta si am plecat spre  lacurile Burgas….ne-am oprit si am vizitat un mormant trac..care era dragut..am vazut si sarcofagul..muhahaha!…dupa ce am vizitat treaba asta am plecat repede spre lacurile Burgas pe care le-am vazut doar de pe strada, din masina…rapid..si am plecat mai departe spre rezervatia naturala  de la Ropotamo.

Aici a sarit in vaporas si am plecat  la vale pe rau ..am admirat fauna si flora din jur….desi cam toata fauna s-a cam ascuns de noi….am vazut cateva pasarele nu f multe… in schimb peisajele era superbe…si apoi ne-am varsat cu vaporas cu tot in mare….iar varsarea a fost incredibila…s-a meritat plimbarica..zic eu…mi-a placut mult…si pe vaporat era asa racoareee!!!.

Dupa plimbarita am vizitat Sozopolul…un orasel micut gen Nessebar dar frumos tare tare…si am papat o pizza atat de buna…ca daca ma gandesc la ea as mai manca una chiar acum…yami yami…Seara am ajuns pe plaja la noi pt o balaceala…apoi masa…si ?..si????…..si cum se lasa noaptea am iesit sa ne balacim sub clar de luna in mare……dar luna lipsea cu desavarsire..asa ca ne-am balacit intr-o mare ca de smoala…cu valuri salbatice si superbe.

Dar gata cu distractia…nani…

Ziua 4- plaja plaja…plaja

Cum era ultima zi la mare am zis sa profitam mai mult de mare..asa ca ne-am balacit cam toata ziua…la 12 am plecat in Nessebar la cumparaturi ca dea ne pregatim de plecare si nu putem pleca fara o buha😀..si uite asa am cumparat multe prostii.

La 5 ne-am balacit bine iar..ne-am ingropat in nisip si a fost asa dragut ..seara ne-am dus pe alta plaja alaturata unde era un topogan mareee….dar nu ne-am dat in el ca era inchis :(…si am privit apusul……noaptea am baut  berica pe plaja pana im miez de noapte…..Zagorka bineinteles :)))),,,,..apoi bagajele si gata de plecare.

Ziua 5-drum….adio iubita mea Bulgarie…

Ziua asta a fost lunga..am plecat la 9…si ne-am indreptat spre Nisipurile de aur unde urma sa facem ultima baie…in drum spre Nisipuri ne-am oprit la o terasa unde am papat o inghetata buna buna…nu ca era???….apoi ne-am continuat drumul…spre plaja.

Am ajuns in Nisipuri unde valurile erau cat casa asa ca ne-am distat super in ele….pacat doar ca a durat atat de putin…dar nu am fost chiar f trista..pt ca ajungem la Balcic..la castelul Reginei Maria….pe care desi l-am vazut de 2 ori pana acum nu ma satur sa-l vizite…ne-am plimbat prin gradina… prin castel ..prin gradina botanica…si am tulit-o repede la Capul Caliacra….Capul Caliacra e superb asa cum il stiam…nu as mi fi plecat de acolo….dar trebuia..asa ca ..am vrut sau nu..a trebuit sa plec..si am plecat.

Dupa un drum trist am ajuns in Vama Veche…..unde realitatea m-a palit ca un ciocan..suntem in Romania …si e bexxxx!!!!…foarte  urat mi s-a parut in Vama….boemia cam lipsea …in rest era o golaneala..prea multi oamenii beti..urasc oamenii beti…prea multa lancezeala..depresiv si murdar…am luat totusi o shaorma ca eram rupti de foame…iar shaorma fu buna buna.

Drumul pana acasa a fost infernal….am zic ca dureaza o vesnicie….ce usor e la dus…ce greu e la intors…la 5 dimineata am ajuns acasa…..rupta….si asa am ramas pana acum…..tanjind dupa Nessebar…..

Da, iubesc Bulgarie mult de tot….

Leave a Reply

